2º de E. Primaria

OS BOLECHAS E O 112

Esta mañá Carlos BOLECHAS visitou o cole. O alumnado de 2° de Primaria aprenden un pouco mais sobre asuntos emerxencias e o 112.

CHARLA "FORTE FRONTE A COVID"

O pasado venres, o alumnado de 5 anos e de 2º de Primaria recibiron unha charla informativa sobre a COVI-19 a cargo do servizo de enfermería do CHOU.

O equipo de "Pupas, sustos e outros disgustos" aclararon aspectos sobre a COVID-19 e as medidas de hixiene a adoptar. Aquí tedes un vídeo resumo desta actividade

TAREFAS PARA O ALUMNADO DE 2º DE PRIMARIA

Os pais, nais e/ou titores legais do alumnado de 2º de Primaria poden consultar as dúbidas e tarefas a realizar a través do seguinte enderezo electrónico:

segundocursoceipmaceda@gmail.com

MOITAS GRAZAS POLA SÚA COLABORACIÓN

XUNTOS PODEMOS!!!

FACEMOS FILLOAS

O alumnado de 2º de Primaria aproveitando a festividade do Entroido elaborou unha sobremesa típica: as filloas, chulas, fillogas, bolechas... Asemade, aproveitou para profundizar noutra sobremesa semellante de orixe francés, a crèpe. Queredes ver o resultado desta actividade, nos vos perdades o seguinte vídeo

A TORTA DA AVOA

O alumando de 2ª de Primaria, xunto co seu profe, elaboraron a torta da avoa de galleta. Ollade que saborosa estaba!!

CONTOS AO CARÓN DAS CANDEAS

Os nenos e nenas aproveitaron a celebración do Samaín no cole para ler contos de medo ao carón da luz das candeas. Os contos foron elaborados polo alumnado do centro de cursos pasados. Ollade o atentos que estaban...

A CARA DO OUTONO

Os nenos e nenas de 2º de Educación Primaria empregaron os recursos que nos ofrece o outono para poder completar as súas caras, resultando estas magníficas composicións.