#Imparables fronte á violencia sobre as mulleres

Esta semana dá comezo no noso centro o programa de sensibilización e prevención da violencia contra as mulleres con motivo do 25N. En colaboración co CIM do Concello, o alumnado participará nas seguintes propostas educativas:

• O martes 20 os mozos e mozas de 1º de Bacharelato asistirán ao espectáculo Contamos todas, unha proposta da compañía Tropa de Trapo que combina contos teatralizados e obradoiro e que terá lugar no Multiúsos de Arcade.
  • O mércores 21 e o venres 23 o alumnado da ESO participará nunha nova edición do programa E ti, que fas pola igualdade?, que baixo o lema #Imparables traballará conceptos como os estereotipos de xénero, o empoderamento feminino e as novas masculinidades. Esta iniciativa forma parte dun programa máis completo que chegará a máis lugares e públicos do municipio a través de contacontos infantís, obradoiros para homes e obradoiros para mulleres, exposición e a lectura público dun manifesto.
  • A partir do mércores tamén contaremos cunha exposición nos corredores do instituto, cedida igualmente polo CIM.

Para a semana prevense unha serie de intervencións do alumnado en diferentes espazos do centro mais aínda non é o momento de revelar ningún dato máis. A ver que nos teñen preparado!

book | by Dr. Radut