Foi tempo de Magosto no IES de Soutomaior

A chuva non foi impedimento para que onte á tarde puidesemos dar boa conta das castañas asadas como manda a tradición desta celebración tan popular do outono galego.

Aínda que este ano non puidemos facer os xogos populares que se ían realizar nos patios, todos e todas probamos unhas castañas ben sabedeiras e gozamos deste momento de convivencia escolar.

Temos que agredecer especialmente a colaboración de Nati, a nosa castañeira, e de Luís, que nos trouxo o tren-asador das castañas. Sen eles non sería posible celebrar o magosto un ano máis.

Pero a festa tampouco se podería levar a cabo se non fose pola axuda dos alumnos e alumnas de 1º Bacharelato B, 1º ESO A e 1º ESO B, que prepararon os cucuruchos para todo o centro, así como de Roberto, David, Fabio, Igor e Andrés (1º BACH B), Cristina, Noelia, Hugo, Yanira, Iria, Ruth, Gonzalo e Brais (3º ESO) e Álvaro, Fran e Raquel (1º ESO C), que picaron máis de 60 quilos de castañas. Moitas grazas!

book | by Dr. Radut