Quem não viu Lisboa não viu coisa boa

Máis fotografías na Galería de Imaxes de "Viagem a Lisboa"

Fin de semana longa e intensa a que viviron en Lisboa Cecilia, Talía, Alejandro, Lucas, Xiana, Laura, Judith, Yulema, Marta, Pablo, Paula, Rolando e os profesores Orlando e Román. Entre o 31 de outubro e o 3 de novembro este grupo de alumnos e alumnas de 2º de Bacharelato gozou da máis ca merecida viaxe prometida no curso anterior cando gañaron o 1º premio do concurso ComunicaTedu co traballo Pepa e Moncho, unha historia de amor romántico.

A Cidade da Luz recibiunos cun tempo máis chuvioso e frío do habitual, o que non foi impedimento para partillar a descuberta dos mil e un recantos da "menina e moça". Dende a primeira aventura no comboio en Valença (que non saiban as autoridades, o segredo fica entre nós) até o paseo polo Castelo e a Mouraria da última mañá, a convivencia e os risos cómplices acompañáronnos durante toda a nosa estadía: nos atestados autocarros aos que subimos coa nosa esaxerada equipaxe; no fermoso hostel Selina Secret Garden do Beco do Carrasco en que nos aloxamos; no Mosteiro dos Jerónimos e en Belém ao pé do río Texo; nos "pequenos-almoços" de cada mañá e nos "jantares" da noite; nos cafés e kebabs onde matamos a lareca e o frío; nas carreiras do "Elétrico 28" polas estreitas ruelas adoquinadas e encostadas da cidade buliciosa; nos xogos e curiosidades do MAAT; na fantasía romántica de Sintra; no ambiente vangardista do XL Factory; nos longos paseos polas animadas rúas, prazas, miradouros, elevadores e parques da Baixa, O Chiado, o Bairro Alto, a Madragoa, a Estrela e o Intendente, sempre á espreita da multiculturalidade lisboeta e das curiosidades e das músicas e actuacións dos artistas de rúa; no descanso na fermosa Alfama co fado ao fondo; no Oceanário, no teleférico e na moderna arquitectura do Parque das Nações... e comprobando o poder da nosa lingua como chave que nos abre ao mundo.

Xa temos saudades de Lisboa!

book | by Dr. Radut