Dan comezo os obradoiros do Programa de Educación Afectivo-Sexual Ímolo ghozar!

O alumnado de 3º ESO estreou no día de onte, xoves 25, o Programa de Educación Afectivo-Sexual Ímolo Ghozar!, que pon en marcha o Concello de Soutomaior a través da súa Concellería de Igualdade e o CIM, e que se desenvolverá ata o 22 de novembro no noso centro.

Esta iniciativa procura fomentar unha correcta educación sexual no alumnado e inculcar nel valores de respecto, igualdade e diversidade dentro das súas relacións afectivas e sexuais. Para iso, en dúas quendas de obradoiros dunha duración total de 4h, cada grupo de 1º e 3º da ESO e de 1º de Bacharelato, participará en actividades centradas nos roles de xénero e a detección de condutas de abuso e agresión sexual e afondarán en conceptos como a sexualidade ao longo do ciclo vital dunha persoa, a igualdade e a equidade, os diversos mitos e crenzas sobre o sexo…

Ao finalizar o programa, o alumnado realizará a súa propia guía “Ímolo ghozar”, na que recollerán todas as súas reflexións, experiencias e achegas para apoiar e mellorar o desenvolvemento de posteriores edicións do programa. Unha vez realizada, a guía poñerase ao dispor da comunidade educativa para a súa utilización nas actividades habituais dos centros.

book | by Dr. Radut