Rastrexo Vasquida García: meigas, herbas e Inquisición

Durante meses, o alumnado de bacharelato estivo preparando unha preciosa actividade que puxo en escena o 16 de maio para os seus compañeiros e compañeiras de 3º e 4º de ESO: un rastrexo sobre a vida de Vasquida García polo monte e arredores da praia da Xunqueira.

Vasquida García foi unha muller do século XVI condenada por bruxería pola Inquisición con 100 azoutes e a expropiación das súas terras. O noso alumnado quixo contar a súa verdadeira historia, a dunha muller menciñeira coñecedora das dotes curativas das plantas que viviu fóra dos camiños marcados para as mulleres daquela época.

Recomendamos vivamente acceder a esta entrada do blog do Proxecto Falemos para coñecer como se desenvolveu esta iniciativa ao longo de boa parte deste curso e como decorreu unha xornada cuxos protagonistas, organizadores/as e participantes, gardarán xa para sempre na súa memoria.

book | by Dr. Radut