Un xogo de investigación para reinvindicar o papel das mulleres na nosa historia colectiva

Que si, que si, que non é brincadeira! O noso instituto recibiu o pasado xoves 16 de maio a visita de nada máis e nada menos que María Pita, María Balteira, Isabel Barreto, Maruja Mallo, Sofía Casanova, Manuela e Aurora Liste, as irmás Touza, Elisa e Marcela, As Marías, María Vinyals, Concepción Arenal e Pepa A Loba. Mulleres pioneiras que axudaron a escribir a mellor historia de Galicia coa súa traxectoria e o seu exemplo en diversos campos e que forman parte xa da memoria do alumnado que participou o xoves 16 de maio no xogo de investigación Mulleres na Historia de Galicia.

En concreto, foi o alumnado de 4º da ESO Académicas quen preparou esta actividade para os rapaces e rapazas de 1º ESO. E non só a investigou e organizou previamente nin só supervisou a xornada, senón que se transformou naquelas grandes mulleres nunha marabillosa caracterización que será difícil de esquecer.

A explicación e unha selección de fotografías da actividade están dispoñibles nesta crónica do blog do Proxecto Falemos, así como neste Álbum de Imaxes.

book | by Dr. Radut