Premio fase local certame de Poesía de Nadal convocado pola Biblioteca Pública de Lugo

Unha alumna do IES Río Cabe recibe o primeiro premio no certame de poesía «Nadal 2018».

Sandra Rodríguez Macía, alumna de primeiro de Bacharelato do IES Río Cabe de Monforte de Lemos, vén de recibir o primeiro premio na fase local do certame de poesía «Nadal 2018», organizado pola Biblioteca Pública de Lugo, coa súa composición «A dor no Nadal», na que transmite a tristeza que a voz lírica padece pola perda dun ser querido nesas datas tan sinaladas. Esta estudante, que competía na categoría C (de 12 a 16 anos), recollerá o galardón o próximo xoves día 24.  A premiada non só destaca no ámbito literario, senón tamén no deportivo, pois hai tres anos a súa destreza xa fora recoñecida ao lograr ser gardameta do Monte Forte.

A alumna presentouse ó Concurso animada pola súa profesora de galego Tania Vázquez.

Despois de recoller o Premio: