1ºESO
Contidos mínimos e avaliación (criterios, instrumentos e recuperación das partes suspensas).
Teranse en conta os seguintes apartados:
I- Habilidades comunicativas.
-
Escoitar e ler atentamente textos para captar informacións xerais ou avaliar datos requeridos.
-
Desenvolver a expresión escrita expandindo e ampliando as frases ou parágrafos proporcionados e engadindo información de maneira personalizada.
-
Interactuar de forma controlada, baseándose en indicacións proporcionadas sobre a linguaxe a utilizar e a mensaxe a transmitir.
-
Ler libros sinxelos, demostrando a comprensión por medio dunha tarefa específica.
II- Reflexión sobre á lingua.
-
Identificar algo ou alguén., presentarse, saudar e despedirse. Dar as gracias.
-
Describir algo ou alguén.
-
Expresar os gustos e os estados de ánimo.
-
Comprender, pedir e dar información persoal.
-
Compender, pedir e dar información sobre a posesión (un só poseedor).
-
Comprender, pedir e dar información sobre o clima.
-
Indicar a onde se vai.
-
Pedir e dar a hora.
-
Presente do verbo être e avoir, aller e faire, dos verbos en -er, dos verbos pronominais en -er.
-
Dar ordes: o imperativo dos verbos en -er.(segunda persoa de singular e plural)
-
Numerais 1-1000
-
Adxectivos cualificativos (feminino/ masculino).
-
Determinantes definidos e indefinidos.
-
A negación ne...pas.
-
Preposicións e adverbios de lugar.
-
Uso de on=nous.
-
Fórmulas de cortesía: tu-> vous.
-
Determinantes contractos (à+ definidos)
-
Vocabulario “transparente”: palabras de orixe francés usadas en galego ou castelán.
-
Vocabulario da escola.
-
Os días da semana,os meses, as estacións e a data.
-
A familia
-
As partes do corpo.
-
As cores.
-
Os momentos do día e as comidas
-
Os animais.
III- Actitude e esforzo persoal
En cada unha das avalacións tamén se terán en conta os seguintes aspectos:
Na clase:
-
Puntualidade.
-
Participación activa na clase.
-
Bo comportamento.
-
Uso do francés na aula.
-
Prestar atención e non interrumpir cando o profesor ou compañeiros estean a falar.
-
Presentar unha libreta ordeada, cuidada e ó día.
-
Saír voluntario para facer ou correxir exercicios.
-
Ter sempre o material de francés.
Na casa:
AVALIACIÓN ORDINARIA.
En cada avaliación faranse diversas probas escritas gramaticais e de vocabulario, probas de comprensión e expresión oral, probas de compresión e expresión escrita, relacionadas cos diversos contidos.
Faranse tamén ocasionalmente traballos individuais ou de grupo e valorarase o traballo feito no caderno de exercicios e no caderno propio.
Sistemas de cualificación
Cada proba constará dunha cantidade de puntos. O alumno terá que ter un mínimo do 50% dos puntos para acadar o aprobado.
Para a avaliación ordinaria de xuño, cada un dos apartados explicitados nos contidos mínimos aportará un tanto por cento da nota en cada unha das avaliacións:
-
Apartado 1. Habilidades comunicativas: 40%. (comprensión escrita: 10%, comprensión oral: 10%, expresión oral: 20%)
-
Apartado 2.Reflexións sobre á lingua: 50%.
-
Apartado 3. Actitude e esforzo persoal na práctica diaria: 10%.
AVALIACIÓN DE SETEMBRO
Para a avaliación ordinaria de setembro, teranse só en conta os contidos mínimos do apartado 2: Reflexións sobre á lingua , polo que representará o 100% da nota.
Só haberá unha proba escrita na que o alumno deberá acadar o 50% dos puntos totais para ter o aprobado.
RECUPERACIÓN DAS PARTES PENDENTES.
É importante recordar que a lingua estranxeira é unha asignatura de contido progresivo, co cal en cada trimestre vaise avaliar todo o dado nos trimestres anteriores. Esto implica que se vai recuperar cada avaliación aprobando a seguinte. A última avaliación vai ser a decisiva, aínda que tamén se van ter en conta a primeira e a segunda.
PERDA DO DEREITO A AVALIACIÓN CONTINUA.
Aqueles alumnos que perdan o dereito a avaliación continua deberán facer en Xuño un só exame que terá as seguintes partes: gramática, vocabulario, comprensión escrita e expresión escrita. A gramática, o vocabulario e a expresión escrita valerán 9 puntos e a comprensión escrita valerá 1 punto.
Os contidos mínimos van ser os mesmos de primeiro da ESO.
2ºESO
Contidos mínimos e avaliación (criterios, instrumentos e recuperación das partes suspensas).
Teranse en conta tres apartados:
I- Habilidades comunicativas.
-
Escoitar e ler atentamente textos para captar o sentido global dos mesmos e extraer informacións detalladas requeridas.
-
Usar modelos de textos tanto orais como escritos para producir textos persoalizados.
-
Interactuar con interlocutores de forma controlada, semicontrolada ou libre.
-
Ler libros sinxelos, demostrando a comprensión por medio dunha tarefa específica.
II- Reflexións sobre á lingua.
-
A comunicación na aula.
-
Situar e describir un lugar.As preposicións de lugar.
-
Localización de lugares nunha cidade.
-
Saber comprar, escoller, expresar unha necesidade, preguntar o prezo,....
-
Aceptar ou rexeitar unha invitación.
-
Presente dos verbos être, avoir e os verbos en -er(repaso)
-
Uso dos verbos: jouer de+instrumentos musicais
faire de+actividades de lecer
-
Expresión da obriga: Il faut+ infinitivo/devoir/imperativo.
-
Indicar unha acción inmediata: futur proche.
-
O presente dos verbos mettre, venir, prendre, acheter, vouloir, pouvoir.
-
O passé composé con avoir e être.
-
O passé composé dos verbos pronominais.
-
Os participios pasados regulares e irregulares.
-
A negación nos tempos compostos.
-
Adverbios e locucións adverbiais de tempo.
-
Os determinantes indefinidos e a negación
-
Os determinantes contractos (de+definidos)
-
Os determinantes posesivos.
-
Os cardinais e os ordinais
-
Os determinantes demostrativos.
-
Os pronomes persoais C.O.D.
-
O partitif afirmativo e negativo.
-
As cantidades.
-
Vocabulario da casa e do mobiliario.
-
Vocabulario de lecer.
-
Vocabulario da roupa.
-
Vocabulario da cidade
-
Vocabulario dos alimentos, dos comerciantes et dos comercios.
-
As horas(repaso).
-
Vocabulario dos ingredientes. A restauración.
III- Actitude e esforzo persoal.
En cada unha das avalacións tamén se terán en conta os seguintes aspectos:
Na clase:
-
Puntualidade.
-
Participación activa na clase.
-
Bo comportamento.
-
Uso do francés na aula.
-
Prestar atención e non interrumpir cando o profesor ou compañeiros estean a falar.
-
Presentar unha libreta ordeada, cuidada e ó día.
-
Saír voluntario para facer ou correxir exercicios.
-
Ter sempre o material de francés.
Na casa:
AVALIACIÓN ORDINARIA.
En cada avaliación faranse diversas probas escritas gramaticais e de vocabulario, probas de comprensión e expresión oral, probas de compresión e expresión escrita, relacionadas cos diversos contidos.
Faranse tamén ocasionalmente traballos individuais ou de grupo e valorarase o traballo feito no caderno de exercicios e no caderno propio.
Sistemas de cualificación
Cada proba constará dunha cantidade de puntos. O alumno terá que ter un mínimo do 50% dos puntos para acadar o aprobado.
Para a avaliación ordinaria de xuño, cada un dos apartados explicitados nos contidos mínimos aportará un tanto por cento da nota en cada unha das avaliacións:
-
Apartado 1. Habilidades comunicativas: 40%. (comprensión escrita: 10%, comprensión oral: 10%, expresión oral: 20%)
-
Apartado 2.Reflexións sobre á lingua: 50%.
-
Apartado 3. Actitude e esforzo persoal na práctica diaria: 10%.
AVALIACIÓN DE SETEMBRO
Para a avaliación ordinaria de setembro, teranse só en conta os contidos mínimos do apartado 2: Reflexións sobre á lingua , polo que representará o 100% da nota.
Só haberá unha proba escrita na que o alumno deberá acadar o 50% dos puntos totais para ter o aprobado.
RECUPERACIÓN DAS PARTES PENDENTES.
É importante recordar que a lingua estranxeira é unha asignatura de contido progresivo, co cal en cada trimestre vaise avaliar todo o dado nos trimestres anteriores. Esto implica que se vai recuperar cada avaliación aprobando a seguinte. A última avaliación vai ser a decisiva, aínda que tamén se van ter en conta a primeira e a segunda.
PERDA DO DEREITO A AVALIACIÓN CONTINUA.
Aqueles alumnos que perdan o dereito a avaliación continua deberán facer en Xuño un só exame que terá as seguintes partes: gramática, vocabulario, comprensión escrita e expresión escrita. A gramática, o vocabulario e a expresión escrita valerán 9 puntos e a comprensión escrita valerá 1 punto.
Os contidos mínimos van ser os mesmos de segundo da ESO.
3ºESO
Contidos mínimos e avaliación (criterios, instrumentos e recuperación das partes suspensas).
Teranse en conta tres apartados:
I- Habilidades comunicativas.
-
Comprensión de ideas principias e secundarias en textos orais e escritos.
-
Producción de textos orais e escritos desenvolvendo estratexias que axuden a comunicar con éxito: pausas, signos de puntuación,...
-
Ler individualmente libros sinxelos utilizando o diccionario con eficacia e demostrando a comprensión por medio dunha tarefa específica.
II- Reflexións sobres á lingua.
-
Pedir información: As formas da interrogación.
-
Expresar estados de ánimo, as cualidades e os defectos.
-
Describir hábitos pasados
-
Expresar unha opinión persoal, os gustos e as preferencias.
-
A obriga: il faut+inf / devoir+inf.
-
Repaso exhaustivo do presente.
-
O futuro simple e o futuro inmediato. Empleo do futuro con quand.
-
Adverbios de tempo (futuro).
-
O passé composé con avoir, être. A forma negativa. A concordancia.
-
O imparfait.
-
Os momentos da accción: passé récent, futur proche, présent progressif.
-
O estilo directo e indirecto.
-
Os pronomes persoais C.O.I.
-
Os pronomes relativos qui, que e où.
-
Os pronomes tónicos e o pronome complemento de lugar « y ».
-
Os adverbios de cantidade e de modo.
-
A negación: ne...pas, ne...plus, ne...jamais, etc.
-
Os adxectivos cualificativos (masculino e feminino).
-
O comparativo e o superlativo.
-
Repaso: vocabulario de clase, o corpo, os números cardinais e ordinais.
-
Vocabulario dos rasgos do carácter.
-
As actividades e as tareas cotiás. Os xogos, os deportes e a música.
-
As conversacións telefónicas.
-
Vocabulario da familia.
-
As festas e as tradicións.
-
Os alimentos e as recetas.
-
O vecindario, a casa e a cidade.
III- Actidude e esforzó persoal.
En cada unha das avalacións tamén se terán en conta os seguintes aspectos:
Na clase:
-
Puntualidade.
-
Participación activa na clase.
-
Bo comportamento.
-
Uso do francés na aula.
-
Prestar atención e non interrumpir cando o profesor ou compañeiros estean a falar.
-
Presentar unha libreta ordeada, cuidada e ó día.
-
Saír voluntario para facer ou correxir exercicios.
-
Ter sempre o material de francés.
Na casa:
AVALIACIÓN ORDINARIA
Instrumentos de avaliación
En cada avaliación faranse diversas probas escritas gramaticais e de vocabulario, probas de comprensión e expresión oral, probas de compresión e expresión escrita, relacionadas cos diversos contidos.
Faranse tamén ocasionalmente traballos individuais ou de grupo e probas de lectura de libros sinxelos.
Sistemas de cualificación
Cada proba constará dunha cantidade de puntos. O alumno terá que ter un mínimo do 50% dos puntos para acadar o aprobado.
Para a avaliación ordinaria de xuño, cada un dos apartados explicitados nos contidos mínimos aportará un tanto por cento da nota en cada unha das avaliacións:
-
Apartado 1. Habilidades comunicativas: 40 %. (comprensión escrita: 10%, expresión escrita: 10%, comprensión oral:10%, expresión oral: 10%)
-
Apartado 2.Reflexións sobre á lingua.: 50%.
-
Apartado3. Actitude e esforzo persoal: 10%
AVALIACIÓN DE SETEMBRO
Para a avaliación ordinaria de setembro, teranse só en conta os contidos mínimos do apartado 2: Reflexións sobre á lingua , polo que representará o 100% da nota.
Só haberá unha proba escrita na que o alumno deberá acadar o 50% dos puntos totais para ter o aprobado.
RECUPERACIÓN DAS PARTES PENDENTES.
É importante recordar que a lingua estranxeira é unha asignatura de contido progresivo, co cal en cada trimestre vaise avaliar todo o dado nos trimestres anteriores. Esto implica que se vai recuperar cada avaliación aprobando a seguinte. A última avaliación vai ser a decisiva, aínda que tamén se van ter en conta a primeira e a segunda.
PERDA DO DEREITO A AVALIACIÓN CONTINUA.
Aqueles alumnos que perdan o dereito a avaliación continua deberán facer en Xuño un só exame que terá as seguintes partes: gramática, vocabulario, comprensión escrita e expresión escrita. A gramática, o vocabulario e a expresión escrita valerán 9 puntos e a comprensión escrita valerá 1 punto.
Os contidos mínimos van ser os mesmos de terceiro da ESO.
4ºESO
Contidos mínimos e avaliación (criterios, instrumentos e recuperación das partes suspensas).
Teranse en conta tres apartados:
I- Habilidades comunicativas
textos escritos auténticos e adaptados, de extensión variada sobre temas traballados na aula e tamén que vehiculen aspectos socioculturais .
tario e ao esquema textual que corresponda á intención de comunicación
-
Usar as tecnoloxías da información e a comunica ción de xeito progresivamente autónomo para buscar información, producir textos a partir de modelos, enviar e recibir mensaxes de correo electrónico e para establecer relación persoais orais e escritas
II- Reflexións sobres á lingua.
-
Os adverbios.
-
Os COD.
-
Os comparativos.
-
A interrogación inversa.
-
Os pronomes relativos.
-
Repaso exhaustivo dos tempos do indicativo.
-
O condicional.
-
Adverbios de tempo, lugar, maneira e cantidade
-
Os conectores.
-
A obligación.
-
Oposición passé composé/imparfait
-
A expresión do tempo.
-
O adjetivo e seu lugar.
-
Os pronomes demostrativos neutros.
-
Os adjetivos indefinidos.
-
A expresión da consecuencia.
-
A expresión da conseción.
-
A combinación de dous pronombres complemento.
-
A construcción dalgúns verbos cas preposicións: “à, de”.
-
Vocabulario das paisaxes.
-
Vocabulario das tareas domésticas.
-
As emocións e os sentimentos.
-
Internet e o mundo dixital.
A personalidade e o carácter.
III- Actidude e esforzó persoal.
En cada unha das avalacións tamén se terán en conta os seguintes aspectos:
Na clase:
-
Puntualidade.
-
Participación activa na clase.
-
Bo comportamento.
-
Uso do francés na aula.
-
Prestar atención e non interrumpir cando o profesor ou compañeiros estean a falar.
-
Presentar unha libreta ordeada, cuidada e ó día.
-
Saír voluntario para facer ou correxir exercicios.
-
Ter sempre o material de francés.
Na casa:
AVALIACIÓN ORDINARIA
Instrumentos de avaliación
En cada avaliación faranse diversas probas escritas gramaticais e de vocabulario, probas de comprensión e expresión oral, probas de compresión e expresión escrita, relacionadas cos diversos contidos.
Faranse tamén ocasionalmente traballos individuais ou de grupo e probas de lectura de libros sinxelos.
Sistemas de cualificación
Cada proba constará dunha cantidade de puntos. O alumno terá que ter un mínimo do 50% dos puntos para acadar o aprobado.
Para a avaliación ordinaria de xuño, cada un dos apartados explicitados nos contidos mínimos aportará un tanto por cento da nota en cada unha das avaliacións:
-
Apartado 1. Habilidades comunicativas: 50 %. (comprensión escrita: 10%, expresión escrita: 20%, comprensión oral:10%, expresión oral: 10%)
-
Apartado 2.Reflexións sobre á lingua.: 50%.
-
Apartado3. Actitude e esforzo persoal: Terase en conta para a nota final.
AVALIACIÓN DE SETEMBRO
Para a avaliación ordinaria de setembro, teranse só en conta os contidos mínimos do apartado 2: Reflexións sobre á lingua , polo que representará o 100% da nota.
Só haberá unha proba escrita na que o alumno deberá acadar o 50% dos puntos totais para ter o aprobado.
RECUPERACIÓN DAS PARTES PENDENTES.
É importante recordar que a lingua estranxeira é unha asignatura de contido progresivo, co cal en cada trimestre vaise avaliar todo o dado nos trimestres anteriores. Esto implica que se vai recuperar cada avaliación aprobando a seguinte. A última avaliación vai ser a decisiva, aínda que tamén se van ter en conta a primeira e a segunda.
PERDA DO DEREITO A AVALIACIÓN CONTINUA.
Aqueles alumnos que perdan o dereito a avaliación continua deberán facer en Xuño un só exame que terá as seguintes partes: gramática, vocabulario, comprensión escrita e expresión escrita. A gramática, o vocabulario e a expresión escrita valerán 9 puntos e a comprensión escrita valerá 1 punto.
Os contidos mínimos van ser os mesmos de cuarto da ESO.
1º BACHARELATO
Contidos mínimos e avaliación (criterios, instrumentos e recuperación das partes suspensas).
Teranse en conta tres apartados:
I- Habilidades comunicativas
-
Producción de textos sobre temas tratados nas unidades.
-
Audición comprensiva de mensaxes.
-
Aprender a falar e formular preguntas sobre temas tratados nas unidades.
-
Ler individualmente libros sinxelos, utilizando o diccionario con eficacia. Ler distintos tipos de textos demostrando a comprensión por medio dunha tarefa específica.
II- Reflexións sobres á lingua.
-
Opinar.
-
Expresar as dúbidas.Tomar decisións.
-
Expresión do acordo ou do desacordo. O debate.
-
Falar da saúde.
-
Expresar a certeza.
-
Expresar sentimentos.
-
Aceptar e rexeitar unha invitación.
-
O presente, as accións en curso: être en train de.... Os verbos modais.
-
Os pronomes relativos: simples e compostos.
-
Os pronomes persoais.
-
Os pronomes en e y.
-
Os tempos do pasado: imparfait, passé composé, plus-que-parfait.
-
A concordancia dos participios pasados.
-
As expresións de tempo.
-
O estilo indirecto en presente e en pasado; a concordancia dos tempos.
-
A forma pasiva.
-
O futuro.
-
O condicional.
-
As oracións comparativas.
-
A posta en evidencia.
-
Adverbios. Locucións. Conxuncións.
-
Presentación de argumentos: d’abord, ensuite, en fin, ...
-
Os presentativos.
-
O presente de subxuntivo.
-
Os relativos compostos.
-
Os pronomes demostrativos.
-
Vocabulario do carácter e da personalidade
-
Vocabulario da cidade e das administracións.
-
Vocabulario de números, datas, horas.
-
Vocabulario das novas tecnoloxías. Internet.
-
Vocabulario do corpo e das doenzas.
-
Vocabulario das viaxes.
-
Vocabulario relacionado co diñeiro. O banco.
-
Vocabulario relacionado cos problemas sociais.
-
Vocabulario das viaxes en avión. O aeroporto.
-
Vocabulario relacionado coa música.
-
Vocabulario relacionado coas artes plásticas.
III- Actidude e esforzó persoal.
En cada unha das avalacións tamén se terán en conta os seguintes aspectos:
Na clase:
-
Puntualidade.
-
Participación activa na clase.
-
Bo comportamento.
-
Uso do francés na aula.
-
Prestar atención e non interrumpir cando o profesor ou compañeiros estean a falar.
-
Saír voluntario para facer ou correxir exercicios.
-
Ter sempre o material de francés.
Na casa:
AVALIACIÓN ORDINARIA
Instrumentos de avaliación
En cada avaliación faranse diversas probas escritas gramaticais e de vocabulario, dictados sinxelos e traduccións probas de comprensión e expresión oral, probas de compresión e expresión escrita, relacionadas cos diversos contidos.
Faranse tamén ocasionalmente traballos individuais ou de grupo e probas de lectura de libros sinxelos.
Neste 1º curso de bacharelato, trátandose de alumnos de 1º idioma, farase máis fincapé na comprensión e expresión escrita e na comprensión oral, e esixiráselles unha maior corrección gramatical, e ortográfica de cara a preparalos para a selectividade..
Sistemas de cualificación
Cada proba constará dunha cantidade de puntos. O alumno terá que ter un mínimo do 50% dos puntos para acadar o aprobado.
Para a avaliación ordinaria de xuño, cada un dos apartados explicitados nos contidos mínimos aportará un tanto por cento da nota en cada unha das avaliacións:
-
Apartado 1. Habilidades comunicativas: 50 %. (comprensión escrita: 10%, expresión escrita: 20%, comprensión oral:10%, expresión oral: 10%)
-
Apartado 2.Reflexións sobre á lingua.: 50%.
-
Apartado3. Actitude e esforzo persoal: Terase en conta para a nota final.
AVALIACIÓN DE SETEMBRO
Para a avaliación ordinaria de setembro, teranse só en conta os contidos mínimos do apartado 2: Reflexións sobre á lingua , polo que representará o 100% da nota.
Só haberá unha proba escrita na que o alumno deberá acadar o 50% dos puntos totais para ter o aprobado.
RECUPERACIÓN DAS PARTES PENDENTES.
É importante recordar que a lingua estranxeira é unha asignatura de contido progresivo, co cal en cada trimestre vaise avaliar todo o dado nos trimestres anteriores. Esto implica que se vai recuperar cada avaliación aprobando a seguinte. A última avaliación vai ser a decisiva, aínda que tamén se van ter en conta a primeira e a segunda.
PERDA DO DEREITO A AVALIACIÓN CONTINUA.
Aqueles alumnos que perdan o dereito a avaliación continua deberán facer en Xuño un só exame que terá as seguintes partes: gramática, vocabulario, comprensión escrita e expresión escrita. A gramática, o vocabulario e a expresión escrita valerán 9 puntos e a comprensión escrita valerá 1 punto.
Os contidos mínimos van ser os mesmos de 1º de Bacharelato.
PLAN DE RECUPERACIÓN DE PENDENTES NA ESO:
Dado que as linguas extranxeiras son materias de contido progresivo, o seminario de francés decidiu avaliar ós alumnos de ESO con francés pendente mediante a avaliación continua. Esta avaliación levarase a cabo no curso que estea matriculado o alumno, e será feita polo profesor que lle imparte clases nese curso. Dado tamén que os libros de texto utilizados fan sempre na 1ª e na 2ª avaliación unha revisión e ampliación do curso anterior, se o alumno co francés pendente aprobase esas dúas avaliacións tería aprobado xa o francés do curso anterior.
De non ser así, ou non ter francés ese ano (alumno de 3º ou 4º da ESO), o seminario de francés fará tamén 2 probas finais de avaliación, unha a finais de Maio e outra en Setembro.
A proba escrita de Maio representará, para os alumnos que seguen cursando francés ese ano pero que non aprobaron as duas primeiras avaliacións do ano en curso, o 100% da nota.
Para os alumnos que non seguiron con francés, a proba escrita de Maio representará o 80% da nota, o 20% restantes corresponderán a uns exercicios de repaso que o alumnado deberá entregar o día do exame.
A proba de setembro representará o 100% da nota.
Os contidos mínimos esixibles para estes alumnos pendentes serán os do curso que non superaron, e que xa aparecen anteriormente na programación.
Tanto o exame de maio como o de setembro serán postos e correxidos pola Xefa de Seminario.
Os alumnos poderán consultar calquer dúbida en canto ós exercicios ou ós contidos do temario, dirixíndose a calquer profesor do departamento ó lungo do curso.
A principio de curso, daránselle os alumnos as directrices a seguir para poder superar a asignatura, así como os contidos a estudiar e os exercicios e deixaráselles ben clara a disponibilade do departamento para aclarar calquer dúbida.