Eventos
Mensaxes nunha botella, historia, enigmas, bioloxía, toponimia, convivencia, roteiros da auga, integrar saberes e currículos e prácticas, identidade, ecoloxía, conciencia, lendas, coñecemento, autoestima, traballo real, resolución de problemas, literatura, acción, saber é unha acción... hai outras maneiras de aprender, e de ensinar.
Como agradecerlle a Fernando a coordinación e a arte do proxecto? Clica na imaxe.
Si. Comeza a aprendizaxe por proxectos en 1º ESO. E comeza cun roteiro, un camiño que é unha lección. Se non chove, o luns 17 de outubro alá os irán: os tres primeiros de ESO, guiados polos maiores do Ciclo de Actividades Deportivas, e o profesorado do IES.
Desta viaxe nacerá outra viaxe: como imos dar resposta aos enigmas ou as mensaxes agochadas no camiño?
Ai..., ese será un traballo a facer ao longo do curso todo: Revista / Escultura / Roteiro.
De todo isto fala, e fala moi ben, Sonia Ces; aquí.
Traballo real, que quedará aí, para o común, na comunidade educativa de Porto do Son.
Mensaxes nunha botella, historia, enigmas, bioloxía, toponimia, convivencia, roteiros da auga, integrar saberes e currículos e prácticas, identidade, ecoloxía, conciencia, lendas, coñecemento, autoestima, traballo real, resolución de problemas, literatura, acción, saber é unha acción... hai outras maneiras de aprender, e de ensinar.
Como agradecerlle a Fernando a coordinación e a arte do proxecto? Clica na imaxe.
Si. Comeza a aprendizaxe por proxectos en 1º ESO. E comeza cun roteiro, un camiño que é unha lección. Se non chove, o luns 17 de outubro alá os irán: os tres primeiros de ESO, guiados polos maiores do Ciclo de Actividades Deportivas, e o profesorado do IES.
Desta viaxe nacerá outra viaxe: como imos dar resposta aos enigmas ou as mensaxes agochadas no camiño?
Ai..., ese será un traballo a facer ao longo do curso todo: Revista / Escultura / Roteiro.
De todo isto fala, e fala moi ben, Sonia Ces; aquí.
Traballo real, que quedará aí, para o común, na comunidade educativa de Porto do Son.
Mensaxes nunha botella, historia, enigmas, bioloxía, toponimia, convivencia, roteiros da auga, integrar saberes e currículos e prácticas, identidade, ecoloxía, conciencia, lendas, coñecemento, autoestima, traballo real, resolución de problemas, literatura, acción, saber é unha acción... hai outras maneiras de aprender, e de ensinar.
Como agradecerlle a Fernando a coordinación e a arte do proxecto? Clica na imaxe.
Si. Comeza a aprendizaxe por proxectos en 1º ESO. E comeza cun roteiro, un camiño que é unha lección. Se non chove, o luns 17 de outubro alá os irán: os tres primeiros de ESO, guiados polos maiores do Ciclo de Actividades Deportivas, e o profesorado do IES.
Desta viaxe nacerá outra viaxe: como imos dar resposta aos enigmas ou as mensaxes agochadas no camiño?
Ai..., ese será un traballo a facer ao longo do curso todo: Revista / Escultura / Roteiro.
De todo isto fala, e fala moi ben, Sonia Ces; aquí.
Traballo real, que quedará aí, para o común, na comunidade educativa de Porto do Son.
Mensaxes nunha botella, historia, enigmas, bioloxía, toponimia, convivencia, roteiros da auga, integrar saberes e currículos e prácticas, identidade, ecoloxía, conciencia, lendas, coñecemento, autoestima, traballo real, resolución de problemas, literatura, acción, saber é unha acción... hai outras maneiras de aprender, e de ensinar.
Como agradecerlle a Fernando a coordinación e a arte do proxecto? Clica na imaxe.
Si. Comeza a aprendizaxe por proxectos en 1º ESO. E comeza cun roteiro, un camiño que é unha lección. Se non chove, o luns 17 de outubro alá os irán: os tres primeiros de ESO, guiados polos maiores do Ciclo de Actividades Deportivas, e o profesorado do IES.
Desta viaxe nacerá outra viaxe: como imos dar resposta aos enigmas ou as mensaxes agochadas no camiño?
Ai..., ese será un traballo a facer ao longo do curso todo: Revista / Escultura / Roteiro.
De todo isto fala, e fala moi ben, Sonia Ces; aquí.
Traballo real, que quedará aí, para o común, na comunidade educativa de Porto do Son.
Mensaxes nunha botella, historia, enigmas, bioloxía, toponimia, convivencia, roteiros da auga, integrar saberes e currículos e prácticas, identidade, ecoloxía, conciencia, lendas, coñecemento, autoestima, traballo real, resolución de problemas, literatura, acción, saber é unha acción... hai outras maneiras de aprender, e de ensinar.
Como agradecerlle a Fernando a coordinación e a arte do proxecto? Clica na imaxe.
Si. Comeza a aprendizaxe por proxectos en 1º ESO. E comeza cun roteiro, un camiño que é unha lección. Se non chove, o luns 17 de outubro alá os irán: os tres primeiros de ESO, guiados polos maiores do Ciclo de Actividades Deportivas, e o profesorado do IES.
Desta viaxe nacerá outra viaxe: como imos dar resposta aos enigmas ou as mensaxes agochadas no camiño?
Ai..., ese será un traballo a facer ao longo do curso todo: Revista / Escultura / Roteiro.
De todo isto fala, e fala moi ben, Sonia Ces; aquí.
Traballo real, que quedará aí, para o común, na comunidade educativa de Porto do Son.
Mensaxes nunha botella, historia, enigmas, bioloxía, toponimia, convivencia, roteiros da auga, integrar saberes e currículos e prácticas, identidade, ecoloxía, conciencia, lendas, coñecemento, autoestima, traballo real, resolución de problemas, literatura, acción, saber é unha acción... hai outras maneiras de aprender, e de ensinar.
Como agradecerlle a Fernando a coordinación e a arte do proxecto? Clica na imaxe.
Si. Comeza a aprendizaxe por proxectos en 1º ESO. E comeza cun roteiro, un camiño que é unha lección. Se non chove, o luns 17 de outubro alá os irán: os tres primeiros de ESO, guiados polos maiores do Ciclo de Actividades Deportivas, e o profesorado do IES.
Desta viaxe nacerá outra viaxe: como imos dar resposta aos enigmas ou as mensaxes agochadas no camiño?
Ai..., ese será un traballo a facer ao longo do curso todo: Revista / Escultura / Roteiro.
De todo isto fala, e fala moi ben, Sonia Ces; aquí.
Traballo real, que quedará aí, para o común, na comunidade educativa de Porto do Son.
Mensaxes nunha botella, historia, enigmas, bioloxía, toponimia, convivencia, roteiros da auga, integrar saberes e currículos e prácticas, identidade, ecoloxía, conciencia, lendas, coñecemento, autoestima, traballo real, resolución de problemas, literatura, acción, saber é unha acción... hai outras maneiras de aprender, e de ensinar.
Como agradecerlle a Fernando a coordinación e a arte do proxecto? Clica na imaxe.
Si. Comeza a aprendizaxe por proxectos en 1º ESO. E comeza cun roteiro, un camiño que é unha lección. Se non chove, o luns 17 de outubro alá os irán: os tres primeiros de ESO, guiados polos maiores do Ciclo de Actividades Deportivas, e o profesorado do IES.
Desta viaxe nacerá outra viaxe: como imos dar resposta aos enigmas ou as mensaxes agochadas no camiño?
Ai..., ese será un traballo a facer ao longo do curso todo: Revista / Escultura / Roteiro.
De todo isto fala, e fala moi ben, Sonia Ces; aquí.
Traballo real, que quedará aí, para o común, na comunidade educativa de Porto do Son.
Hoxe, día 24/10/2016, reunímonos nas aulas do IES coas nais e pais do noso alumnado, distribuidos por grupos.
Agardamos que sexa unha hora proveitosa e acolledora.
Como todos os anos adxuntamos un folleto informativo para as familias que podedes descargar AQUÍ OU NO AQRQUIVO ADXUNTO
Os tempos son complexos: a incerteza sobre a implantación da LOMCE, lei contra a que hai unha forte contestación, perturba este comezo de curso.
Especialmente en 4º e 2º de BACH.
En 4º ESO, aínda que se chegue á Reválida, esta terá unha soa convocatoria e non será vinculante. O título de ESO non depende este curso do exame.
En 2º BACH, non afecta á titulación este curso, pero sí á admisión na Universidade.
As nais e pais de 2º BACH contarán cunha breve folla informativa.
Se alguén quere ampliar información pode ler este informe máis extenso, pode clicar neste link ou abrir o arquivo adxunto.
Neste link está a convocatoria da folga das organizacións de nais e e pais do 26/10/2016
Confederación Española de Asociaciones de Padres y Madres del Alumnado
SORTEO PÚBLICO DOS MEMBROS TITULARES E SUPLENTES PARA A CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL QUE ORGANIZARA E SUPERVISARÁ O PROCESO DE ELECCIÓN DE MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR.
Regulada no artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, segundo a nova redacción dada polo Decreto 324/1996, do 26 de xullo, polo que se aproba o regulamento orgánico dos institutos de educación secundaria.
(apartado 1 do artigo 5º, da RESOLUCIÓN conxunta do 26 de setembro de 2016, (DOGA 4 de outubro)
4 DE NOVEMBRO DE 2016 NO 2º RECREO LUGAR: SALÓN DE ACTOS
Calendario do proceso>>> aquí
OU NO ARQUIVO ADXUNTO.