25 de xuño 2024:
13:00 horas, aulas habilitadas: Entrega boletíns 1º, 2º ESO, 1º Bacharelato. Publicación Abalar: 15:00 horas.
17:00 horas, aulas habilitadas: Entrega boletíns 3º e 4º ESO. Publicación Abalar: 18:00 horas.
26 e 27 de xuño (ata as 14:00 horas): Revisión e reclamación cualificacións/decisión titulación, promoción
Premer no enlace para consultar procedemento reclamación
Revisión: | O alumnado ou, de ser o caso, as súas nais, os seus pais ou as persoas titoras legais, que non estean de acordo coas cualificacións ou decisións adoptadas na avaliación final poderán solicitar cantas aclaracións consideren precisas á persoa titora e ao profesorado. |
Reclamación: No caso de que persista o desacordo, a alumna ou o alumno, ou a súa nai, o seu pai ou as persoas titoras legais poderán solicitar por escrito á dirección do centro a revisión da devandita cualificación ou decisión, no prazo de dous días hábiles, contados a partir do día seguinte a aquel en que se produciu a súa comunicación. Premer no enlace para acceder aos modelos |
|
Solicitude de revisión dunha cualificación: |
A dirección do centro trasladará ao departamento didáctico responsable da materia a solicitude de revisión da cualificación final e comunicarao á persoa titora. 28 de xuño (14:00 horas): A resolución comunicarase por escrito á alumna ou ao alumno ou, de ser o caso, á súa nai, ao seu pai ou ás persoas titoras legais. |
Solicitude de revisión da decisión de promoción ou titulación |
A dirección do centro trasladará á persoa titora da alumna ou do alumno a solicitude de revisión da decisión de promoción ou titulación. 28 de xuño (14:00 hotas): Comunicación da resolución logo da reunión en sesión extraordinaria do equipo docente para revisar a decisión adoptada sobre a promoción ou titulación da alumna ou do alumno. |
1 e 2 de xullo (ata as 14:00 horas): Reclamación ante Xefatura Territorial. Premer no enlace para acceder aos modelos.
Se, tras o procedemento de revisión no centro, persiste o desacordo coa cualificación final dunha materia ou coa decisión sobre a promoción ou a titulación, o alumnado ou, de ser o caso, a súa nai, o seu pai ou as persoas titoras legais poderán presentar por escrito á dirección do centro docente unha reclamación ante a xefatura territorial correspondente, no prazo de dous días hábiles contados a partir do día seguinte á comunicación sobre a decisión adoptada.