DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ

Para celebrar este día tan importante, tivemos un acto promovido pola biblioteca e organizado polo alumnado de Oratoria que contou co apoio de todos os departamentos do centro.

Comezamos escoitando o discurso elaborado polas alumnas Meseret Tomé, Uxía Otero e Antía Rendo de 3º da ESO.

Todos e todas participaron na confección do noso  “Mural Pola Paz” onde están expostas as frases que o alumnado de secundaria estivo recopilando e creando. O mural foi decorado polo alumnado de 4º da ESO que preparou graffitis de siluetas de persoas, representando o desexo de Paz da nosa comunidade escolar, dentro e fóra das escolas e, principalmente, nas sociedades de todo o mundo.

Para rematar, os alumnos e alumnas presentes foron convidados a lanzar un avión de papel, confeccionado por cada un e cada unha,  á “Diana da Paz”, realizada polas alumnas de Valores Éticos de 2º da ESO.

Por outra banda, deixámosvos unha mostra das actividades que fixeron os alumnos e alumnas de Infantil e Primaria