ENQUISA DE DIAGNOSE DE CONVIVENCIA 2021

ELECCIONES AL CONSEJOR ESCOLAR – Colegio María Inmaculada

A convivencia escolar é unha preocupación de primeira liña na que se está a traballar arreo nos últimos anos, na procura dunha mellora continuada do clima escolar.

No senso de seguir traballando, dende a Consellería de Cultura, Educación e Universidade ponse en marcha a realización dunha nova enquisa que permite analizar o estado da convivencia e das novas formas nas que se está a desenvolver como consecuencia do impacto da COVID-19 na comunidade educativa.

A participación da comunidade educativa nesta enquisa é fundamental.

No día de hoxe todo o alumnado levou a casa un escrito no que se facilita unha clave para poder realizar a enquisa.

Clicando na seguinte ligazón e introducindo a clave que vos chegou polos rapaces poderedes contestala. https://www.edu.xunta.gal/convfamil

Moitísimas grazas pola vosa colaboración!!