PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/22

Ábrese o prazo para a admisión do alumnado de novo ingreso ou aquel que se cambie de centro para o curso 2021/22.

OFERTA DE PRAZAS

Documentación necesaria:  Anexo II cuberto (estará dispoñible proximamente nesta páxina web, na páxina admisión alumnado e na secretaría do centro) e documento acreditativo da idade do menor (libro de familia ou DNI).

Prazo: do 1 ao 22 de marzo

Lugar de presentación: Na secretaría do noso centro ou a través da aplicación admisionalumnado (necesario certificado dixital ou chave 365)

ÁREA DE INFLUENCIA DO NOSO CENTRO (se pertences a algunha destas parroquias, correspóndeche o noso centro).

Parroquia de Loureda

Parroquia de Vigo

Parroquia de Lamas

Parroquia de Gastrar

Parroquia de Boqueixón

Parroquia de A Granxa

Parroquia de Codeso

Parroquia de Donas

Parroquia de Ledesma

Na parroquia de Sergude as seguintes zonas: Lugar de Deseiro, área de influencia da antiga escola da Susana e Rodiño Grande.

AdxuntoTamaño
Anexo II ED550B-G_2021_2022.pdf1.52 MB