Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Domingo Abril 21, 2019
Luns Abril 22, 2019
Start: 13.04.2019
End: 22.04.2019
Martes Abril 23, 2019
Mércores Abril 24, 2019
Xoves Abril 25, 2019
Venres Abril 26, 2019
Luns Abril 29, 2019
Imagen relacionada

ESPECTÁCULO: DANZA (É) CINE

Data: luns 29 de abril

Lugar: Auditorio de Galicia

Alumando asistente: 3º e 4º de Primaria

Un espectáculo didáctico, no que participan 4 bailaríns / bailarinas e que propón que o alumnado participante explore as relacións expresivas e narrativas dos números de danza de distinta tipoloxía en filmes de distintas épocas.

Martes Abril 30, 2019

O noso alumnado de 2º de ESO e 4º de ESO (Música) participou nunha nova edición do Encontro de Alumn@s de Música de Secundaria de Galicia, organizado por ASOMÚSICA (Asociación de Profesorado de Música de Secundaria e Bacharelato de Galicia).

Nesta ocasión o encontro, no que participaron 15 centros de toda Galicia, tivo lugar no auditorio Abanca de Santiago de Compostela, onde cada instituto interpretou un ou dous temas e participou en diversos obradoiros con temática musical.

Ademais, este ano o cartel que promocionou o evento foi deseñado polos alumnos de 4º de ESO Brais Fernández Copons e Alejandro García Bendaña, cuxa proposta foi seleccionada entre os traballos creados para a ocasión en Educación Plástica, baixo a supervisión da profesora Ana González.

Mércores Maio 01, 2019
Xoves Maio 02, 2019
Venres Maio 03, 2019
Luns Maio 06, 2019
Martes Maio 07, 2019
Mércores Maio 08, 2019
Xoves Maio 09, 2019
Venres Maio 10, 2019
Start: 10.05.2019

Celebramos a oitava edición da Semana Cultural no noso CPI!

Como en anos anteriores, organizáronse actividades de diversa índole (charlas, obradoiros, saídas...), todas elas coordinadas polo profesorado do centro en colaboración co Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares.

Moitas destas actividades estiveron abertas a toda a comunidade educativa, polo que as familias do noso alumnado estiveron convidadas a participar nas mesmas.

Sábado Maio 11, 2019

Domingo Maio 12, 2019