Contratos-Programa

actividades dos contratos-programa

O LIBRO VIAXEIRO DO SALUSTIANO

Que non sabedes quen é Salustiano? Pois ide ao apartado adicado a programación da radio escolar e escoitade o programiña de 1º nivel.

Salustiano é un pitiño amarelo moi amigo dos máis pequenos da escola, que quixo ir de visita a todas as casas e coñecer a todas as familias.

Todas as actividades que fixo nas casas dos nenos, están recollidas neste libriño. Salustiano foi moi feliz este ano, fixo unha morea de cousas e aprendeu moitísimo!! Mirade.

NÉBOA 2024

Xa temos novo exemplar da revista Néboa. Aqui vos queda para que poidades botarlle unha ollada.

MURAL NA ESCOLA

Xa temos novo mural na escola!! Levounos moito traballiño, pero xa está por fin rematado o mural que decorará a parede do pavillón e que, esperamos sexa o primeiro de moitos. Para comezar fixemos unha ilustración que tivera algo que ver co proxecto da escola, "Lerias e enredos doutro tempo", que vos parece, gústavos?

OBRADOIRO DE CAIXAS CO PLOTTER

O venres 7 de xuño foi a Xornada de portas abertas para o alumnado de Infantil. Foi un día moi emotivo no que tiveron a oportunidade de coñecer o cole e aos futuros compañeiros. Gozaron dunha xornada de xogos populares guiada polo alumnado de 5º e dun contacontos interpretado polo alumnado de 6º. O alumnado de 2º foi o encargado de confeccionar as caixas  personalizadas para os agasallos co Plotter.

"VIOLETA ÁS AGACHADAS" EN FAMILIA

O alumnado de 1º leu “Violeta ás agachadas” de Ramón D.Veiga, autor que visitou o noso centro no mes de abril. Despois recrearon o seu propio libro coa axuda das familias e a mestra Eva. Mirade que chulada!!!!

LIBRO VIAXEIRO LERIAS E ENREDOS DOUTRO TEMPO

O noso alumnado de 2º, tomouse moi en serio a investigación sobre o noso proxecto anual de centro. A estas alturas de curso, estamos seguros de que todos sabedes cal é, pero por si hai algún despistado ou despistada é...LERIAS E ENREDOS DOUTRO TEMPO!!!.

Sabedes a que se adicaron durante o curso estes nenos e nenas? Pois a investigar, pregunta e indagar coa axuda dos seus familiares sobre como enredaban os seus pais, nais, avós ou avoas cando eran pequenos. Recolleron toda esa información en forma de libro e, hai que recoñecelo, quedoulles ben chulo. Aquí volo deixamos para que o comprobedes por vós mesmos/as.

II SEMANA DA FROITA NO CEP CARLOS CASARES

Do 27 ao 31 de maio terá lugar a 2º semana da froita na nosa escola. Na hora do recreo repartiráselle ao alumnado unha peza de froita para merendar.

23 DE ABRIL, DÍA DO LIBRO

Unha promesa, unha aventura, un regalo... Hai poucos obxectos que sexan tantas cousas coma un libro. Os libros están cheos de coñecemento, ledicia, solidariedade, beleza, imaxinación, creatividade, liberdade, vida... Os libros son luz e o alumnado de 6º quixo levar esa luz máxica a todos os nenos e nenas do centro contando o conto "LEOTOLDA" da escritora Olaga de Dios, con marionetas e luz ultravioleta. Resultou todo un espectáculo!! Parabéns nenos e nenas de 6º!!!.

PULSADE AQUI PARA VER FOTOS.

ESPECIAL NADAL 2023

Programa especial Nadal guiado polo alumnado de 4º nivel no que fan unha recompilación das tradicións máis curiosas desta época do ano. Desfrutádeo!!

BOA ESCOITA

QUE BEN O PASAMOS!!

É momento do programa de radio máis especial e emotivo do ano. O primeiro programa do alumnado de 1º nivel, que nos conta o que fan na escola. Sabedes quen é Salustiano e que fai na escola? Escoitade o descubrirédeo!

BOA ESCOITA