Blogue Primeiro Ciclo

26/06/24

Chegaron as tan merecidas vacacións despois dun curso de moito traballo e aprendizaxes. Aquí vos deixamos algunhas recomendacións de libros e xogos para gozar do verán. Escollede as que máis vos interesen sen peder o fermoso hábito da lectura. BOAS VACACIÓNS A TODOS/AS!!!

Por admin
25/06/24

Que non sabedes quen é Salustiano? Pois ide ao apartado adicado a programación da radio escolar e escoitade o programiña de 1º nivel.

Salustiano é un pitiño amarelo moi amigo dos máis pequenos da escola, que quixo ir de visita a todas as casas e coñecer a todas as familias.

Todas as actividades que fixo nas casas dos nenos, están recollidas neste libriño. Salustiano foi moi feliz este ano, fixo unha morea de cousas e aprendeu moitísimo!! Mirade.

08/06/24

O venres 7 de xuño foi a Xornada de portas abertas para o alumnado de Infantil. Foi un día moi emotivo no que tiveron a oportunidade de coñecer o cole e aos futuros compañeiros. Gozaron dunha xornada de xogos populares guiada polo alumnado de 5º e dun contacontos interpretado polo alumnado de 6º. O alumnado de 2º foi o encargado de confeccionar as caixas  personalizadas para os agasallos co Plotter.

06/06/24

O alumnado de 1º leu “Violeta ás agachadas” de Ramón D.Veiga, autor que visitou o noso centro no mes de abril. Despois recrearon o seu propio libro coa axuda das familias e a mestra Eva. Mirade que chulada!!!!

31/05/24

O xoves 25 de abril visitou o noso centro Ramón D. Veiga. Os nen@s do primeiro ciclo leron dous libros del: os de primeiro leron “Violeta ás agachadas” e os de  segundo escolleron “A miñoca e o coello”.

Foi un día marabilloso no que os nen@s fixeron o seu nome con miñocas. Ramón tamén nos falou de Violeta, a súa filla, xa que  moitos dos seus libros están inspirados nas súas vivenzas.

Pasádevos pola nosa galería de fotos.