calendario

CALENDARIO 2021

Como xa sabedes o proxecto anual do centro deste curso  é  "A AGRICULTURA". Todos os anos elaboramos un calendario con fotografías  que aporta a familia e outras que quitamos dos obxectos aportados a exposición. Este ano non foi posible montar a exposición debido a Covid-19, pero os nosos alumnos/as quitaron moitas fotografías que depois traballaron na aula buscando información e elaborando os pés de foto.  Foron tantas as fotografías que era  imposible plasmalas todas no calendario tendo que facer unha escolma. Aquí tedes o magnífico resultado.

Parabéns nenos/as, mestres/as e familia polo voso traballo!!!!!

Para ver o calendario completo preme na imaxe.

CALENDARIO 2020

Boa tarde!

Xa temos aquí o calendario 2020 que, como xa sabedes, este ano xira entorno ao proxecto do comedor. É por iso que as súas páxinas están enfeitadas cos fanásticos obxectos que formaron parte da nosa exposición, así como coas cabazas de Coco-Alxén e, como todos os anos, coas nosas familias, xuntadas neste caso arredor de mesas cheas de recordos e moito cariño. Premede sobre a imaxe para poder visualizalo:

Esperamos que vos guste tanto como a nós!