Actividades 23-24

Xogo das provincias de España con Scratch

O alumnado de 5º, dentro da materia de Ciencias Sociais elaboraron este xogo coas provincias de España.

Facendo un piano con patacas e a placa Makey Makey

O alumnado de 5º e 6º coa placa Makey Makey e o progrma Scratch elaborou un piano con patacas.

Logo os demais pequenos practicaron.

Alumnado de Infantil, homenaxe ós proxenitores

Pola celebración do día do pai e o día da nai, o alumnado de Infantil elaborou estes vídeo como homenaxe.

Día do pai

Emilia
Lucas

Lucía

Theo

Día da nai

Aridán
Emilia
Lucas

Lucía

Theo

Un tren con varios Mbots

Alumnado de 5º fixo un tren con dous Mbots, un deles leva un servomotor a modo de barreira.

Mbot medidor de distancias

Hugo, alumno de 6º, programou o Mbot para medir distancias, na pantalla led podemos ver o resultado desa medida

Expeerimentando cos Mbots

Actividade de robótica. Experimentando cos robots Mbots. Programación como robot salva obxectos, programando a pantalla led....

Creaccións de debuxos con circuitos

Deseñamos ilustracións que logo lle demos vida utilizando cinta conductora de doble capa, bombillas led e pilas.

As letras galegas en 3D

Co gallo da celebración das "Letras galegas" estivemos traballando coa tecnoloxía 3D.

O alumnado de 5º e 6º estivo experimentando co lapis 3D e os símbolos de Galicia.

Coa impresora 3D elaboramos un chaveiro co mapa de Galicia, co lapis 3D enchemos as letras.

Mapas con Scratch

O alumnado de 5º de Primaria está elaborando mapas coa aplicación Scratrch, trátase de xogos para practicar a xeografía de Galicia e España.

Aquí tedes un xogo dirixido ós máis pequenos para practicar as provincias galegas.

Makar Yamniuc
mar, 14 may, 15:42 (hace 23 horas)
para mí

Laboratorio de química, elaboración de bombas de baño

Esta actividade consistiu en iniciarnos na química coa fabricación de cosméticos. Hoxe fixemos bombas de baño aprendendo a base química do seu funcionamento, personalizándoas con diferentes cores e perfumes. Imos desfrutar dun baño de burbullas con explosión de cor e olor.