blogue deadmin

NOVOS LOGOTIPOS DO NOSO COLE

Estamos encantadxs de presentavos o novo logo do noso cole. Empregando o mural que ilustra a entrada ao centro, recortamos a cara de Rosalía de Castro e elaboramos este logo que xa forma parte da nosa páxina web.

Tamén, elaboramos o do comedor, o do horto, o galiñeiro e o da nosa biblioteca coa mascota da mesma, elaborada o curso pasado polo alumno Hugo Lagoa Sánchez, que foi a máis votada polo alumnado entre  todas as que se presentaron. Foi denominada Morcego Plata e así de bonita queda no novo logotipo.

MAGOSTÍN 2023

Coa chegada do outono chegan dúas das conmemoracións que máis nos gustan: o Magosto e Samaín. Nós mesturamos ámbalas dúas e creamos o Magostín do CEIP Rosalía de Castro. Nos seguintes carteis podedes ver toda a información para o evento.

Mirade a nosa exposición de cabazas. Sodes verdadeirxs artistas!!!

Ademais, o alumnado de Infantil elaborou unha cabaza para os nosos amigos e amigas da residencia de persoas con discapacidade DOMUS VI. Nesta foto podedes ver o bonita que quedou adornando a recepción da residencia.

Primeiro o alumnado de Infantil foi apañar castañas a nosa zona verde, a continuación o alumando de 5º e 6º de primaria estivo axudando ao mestre encargado de asar as castañas a encher o bombo. Logo do xantar, tomamos as castañas como sobremesa. Mirade!

Despois do magosto participamos nos "Xogos de outono". Fixemos grupos multinivel para ir pasando polas diferentes estacións. No seguinte arquivo podedes ver os carteis de cada unha. Foi moi divertido pasar un rato todxs xuntxs!

GALERÍA DE IMAXES

PASÁMOLO DE MEDO!!!

Halloween Gifs Pt 2 | The Dots

OBRA DE TEATRO PINCONÚS

O venres día 13 ás 15:00 horas asistimos ao Centro Sociocultural do noso Concello para ver a comedia musical Pinconús. Unha obra para o público familiar, dirixida por José Campanari e con música de Piti Sanz. A entrada foi de balde e aberta a toda a comunidade educativa.

Rímonos moito!

Actividade organizada pola ANPA do CEIP Rosalía de Castro.

ORGANIGRAMA DO CENTRO

COLLEITA DO NOSO HORTO

MENÚ COMEDOR OUTUBRO

MANUAL DE USO ABALARMÓBIL

advertencia O próximo día 5 de outubro sobre as 15:15 ata as 16.15 horas teremos un obradoiro no centro aberto a aquelas familias que teñan dúbidas sobre a instalación e uso da aplicación.  Non vos preocupedes se non podedes asistir, na dirección do centro podedes solicitar axuda cando precisedes.

TODA A DOCUMENTACIÓN E AVISOS DO CENTRO SERÁN ENVIADOS VÍA ABALARMÓBIL.

MENÚ COMEDOR SETEMBRO

Frutas Saludable GIF - Frutas Saludable Bailar - Discover & Share GIFs

REUNIÓNS FAMILIAS SETEMBRO 2023

INICIO DE CURSO 2023/2024

Recordade que o horario do noso centro en setembro e xuño é o seguinte:

-Horario do alumnado: de 10.00 h a 14.35 h.

-Horario do alumnado usuario de comedor: de 10.00 h a 15.05 h

O servizo de transporte e comedor escolar funcionará con normalidade dende o primeiro día.

Segundo a Orde do 3 de maio de 2023 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2023/24 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia. O calendario escolar para o presente curso é o seguinte:

Nos próximos días publicaremos as datas das reunións de principio de curso dos respectivxs titorxs de cada grupo.

ESTADE ATENTOS Á WEB!

advertencia