Secretaría

FELIZ VERÁN!

LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-2025

PRAZO DE MATRÍCULA ABERTO

  

Recordamos ás familias de todo o alumnado de nova admisión que do 20 ao 30 de xuño estará aberto o prazo para a formalización da matrícula. 

 

Nos seguintes enlaces podedes decargar os impresos que hai que cubrir, tamén están a vosa disposición de maneira impresa no centro:

 

 

 

Importante Gif Animado

  

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PARA FACER USO DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2024-2025

cubiertos de plata ABERTO O PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PARA FACER USO DO  SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2024-2025.

 

Girl Power Aviso Sticker by besomeone_world

Nos seguintes documentos adxuntos tedes toda a documentanción necesaria para facer a solicitude de uso do servizo. 

Podedes recoller os impresos no centro ou ben, descargalos directamente dende o presente anuncio. Ditos impresos, deberán entregarse no centro (do 24 de xuño ao 15 de xullo; ou a primeira semana de setembro).

Para facilitarvos o cáculo do importe dos prezos públicos polo uso do servizo de comedor escolar, na páxina web da Consellería incorporouse unha calculadora que facilita o cálculo en función da renda neta per cápita da unidade familiar. O acceso a dito recurso está dispoñible no seguinte enlace: 

https://www.edu.xunta.gal/comedores/calculadora.jsp 

 

Premendo nos seguintes anexos atoparedes toda a información relativa ao comedor escolar:

 

 INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS SOBRE O COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2024-2025.

 

 MODELO DE AUTODECLARACIÓN. (Entregar cuberto no centro).

 

 ACLARACIÓN SOBRE O CÁLCULO DA RENTA ANUAL PER CÁPITA.

 

 

 INFORMACIÓN PARA O PERSOAL COLABORADOR NO COMEDOR DURANTE O CURSO 2024-2025.

Todos os membros da comunidade educativa que desexen colaborar de maneira voluntaria nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario de comedor escolar durante o curso 2024-2025 deberán anotarse no centro dende o día 25 de xuño ao 1 de setembro).

 

 

 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2024/2025

 

Desde o martes 21 DE MAIO ata o venres 21 DE XUÑO está aberto o prazo para a participación no fondo solidario de libros de texto e a solicitude de axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado de Educación Primaria e ESO para o próximo curso 2024/2025. 

 

QUE LEXISLACIÓN REXE O PROCEDEMENTO?

   - Orde do 7 de maio de 2024.

 

QUEN SON OS BENEFICIARIOS?

Aquelas familias con alumnado matriculado en centros docentes da Comunidade Autónoma Galicia sostidos con fondos públicos nas modalidades de gratuidade solidaria que se relacionan a continuación:

  • Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria (EP). O alumnado matriculado no noso centro en 5º e 6º de EP que participa no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2024/2025 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como as establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reunen os requisitos establecidos na ORDE do 7 de maio de 2024.

 

  • Axudas para adquirir libros de texto destinados ao alumnado de 1º e 2º de EP, e en Educación Especial (EE), así como axudas que pode recibir o alumnado incluído nas disposicións adicionais primeira e segunda da orde do 7 de maio de 2024.

 

  • Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en Educación Primaria e ESO.

 

COMO PRESENTAR A SOLICITUDE?

As solicitudes poderán ser presentadas dos seguintes xeitos antes do 21 de xuño, día no que remata o prazo:

  • Electrónica: a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, accedendo ao procedemento ED330B, que enlazará coa aplicación Fondolibros. Unha vez gardada, poderá gardala e obter o número de solicitude.

IMPORTANTE: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual par cada un dos seus fillxs.

NECESITARÁ ter: conta de Chave365 ou ter instalado certificado dixital ou DNI electrónico e máis a aplicación Autofirma.

 

  • Presencialmente no centro de xeito manual: cubra os Anexos I e II da Orde da convocatoria e presénteos no centro educativo, acompañada da copia do libro de familia e resto de documentación.

 

QUE DOCUMENTACIÓN DEBO PRESENTAR?

1. Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar ED330B (Anexo I).

 2. Comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar (Anexo II).

 3. Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar. Soamente, en caso de cambio na unidade familiar.

 4. En caso de separación ou divorcio, ademais, deberán aportar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

 

NOTA: O alumnado de 6º de Primaria que pase de curso deberá facer a solicitude ou ben no Instituto ou ben no noso centro educativo. Encargarémonos de trasladar dita solicitude ao IES Daviña Rey (instituto adscrito).

 

RESUMO DO FONDE E DAS AXUDAS

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2024-2025

 

Destinado ao alumnado que vai cursar 4º de Educación Infantil ou para alumnado que cambia de centro.

 

 

atención  CAL É O PRAZO DE PRESENTACIÓN? 

O prazo de presentación de solicitudes é do 1 de marzo ao 20 de marzo (ambos incluídos).

 

atención  COMO PODO REALIZAR DITO PROCESO?

 

O proceso de admisión poderase facer telematicamente a través da aplicación admisionalumnado da Consellería de Educación ou ben entregando cuberto o Anexo II (ED550B) no centro. 

 

flecha correcta  Na seguinte ligazón poderás consultar o calendario de admisión.

flecha correcta  Podes consultar as vacantes ofertadas para o curso 2024-2025 pulsando aquí.

flecha correcta  A documentación que debes achegar coa solicitude é a nomeada aquí

 

 

NOTA: Todos os impresos citados anteriormente están a disposición de forma impresa no centro, podedes recollelos en horario de 10 a 16.30 horas. 

 

NORMATIVA RELACIONADA CO PROCESO

-DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro.

-ORDE do 21 de outubro de 2022.

-Resolución do 27 de febreiro de 2024.

 

Ante calquera dúbida:

llamada  982870095 

correo abierto  ceip.rosalia.boveda@edu.xunta.gal

 

 

 

 

 

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2024

O xoves día 7 de marzo a partir das 11.00 horas estás convidadx a acercarte ao noso cole e pasar un ratiño con nós. Anímate e ven a coñecernos!

 

 

 

E, por que debes elixir o noso centro? A continuación ofrecémoste numerosos motivos para elixirnos...

Swipe Up Sticker for iOS & Android | GIPHY | Science stickers, Animated  emoticons, Photo collage template

 

PROCESO DE ADMISIÓN 2024

INSTRUCIÓNS PARA A RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN

ABERTO O PRAZO DE RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA QUE NO CURSO 2024/2025 VAI CURSAR 1º DA ESO NO IES DAVIÑA REY

DATA LÍMITE DE SOLICITUDES: 5 DE FEBREIRO DE 2024

advertencia    lista de verificación

número uno Que documentación hai que presentar? 

O ANEXO I (Solicitude de reserva de praza en centro docente sostido con fondos públicos) entregado en formato papel ao alumnado de 6º de EP. Tamén, se adxunta en formato PDF ao final desta publicación.

Xunto co ANEXO I cuberto deberase entregar copia do libro de familia (se a existente no centro está desactualizada).

 

 

número 2 Como hai que presentar dita documentación?

Pódese cubrir e presentar de 3 xeitos diferentes:

1. Cubrila manualmente e devolvela cuberta antes do día 5 no noso centro (podedes mandala polxs vosxs fillxs).

2. Cubrila telemáticamente, imprimila e presentala no noso centro (clicando no seguinte enlace accederás á aplicación admisionalumnado)

3. Cubrila na aplicación e presentala en Sede Electrónica. Para dito trámite precísase a Chave365 ou o certificado dixital.

 

O alumnado que opte por outro instituto diferente ao adscrito ao noso centro non deberá cubrir dita documentación.

 

FELICITACIÓN NADAL

 

Distribuir contido