COME COMIDA REAL!

Para que todo o alumnado do centro traballara a alimentación saudable, elaboramos unha presentación coa información máis relevante sobre esta temática. Nela descríbese como debe ser unha alimentación saudable e cal é a forma de seleccionar os alimentos que máis nos conveñen. Pulsa na imaxe para poder vela.

Entre outras cousas traballamos o prato de Harvard para coñecer unha forma de distribuír os alimentos no prato. Gracias a unha colaboración do GADIS, todo o alumnado do centro puido levar o seu prato de Harvard para a casa e practicar a alimentación saudable.

Posteriormente, en Educación Infantil, os nenos e nenas debuxaron o seu propio prato con alimentos saudables e saíron estas estupendas propostas.

blog | by Dr. Radut