2º ciclo Ed. Primaria

CAMBIOS NA AGRICULTURA LOCAL

O alumnado de 3º nivel quixo profundizar sobre os cambios acontecidos na agricultura local nas últimas décadas , para iso entrevistaron aos seus pais e avós sobre: tipos de ferramentas, aparellos e usos, utilización dos animais, extensión dos terreos, fertilizantes, rego, tecnoloxía, vantaxes , respecto polo medio ambiente...

Arado de ferro e sementadora.

Leira  de millo para consumo dos animais, antes tamén se facía pan.

Agora estase  cultivando de máis extensamente a viña e as maceiras.

HORTO DE CORES E OLORES

Sabemos da importancia do consumo de produtos ecolóxicos e como estes produtos non prexudican ao medio. O alumnado de 3º de Ed. Primaria acondicionou un espazo onde cultivar os produtos dun horto escolar e a época do ano na que se sementan e recollen, encargándose do seu mantemento e xerando un espazo de convivencia escolar.

Desde o horto escolar cultivamos a Axenda 2030 de Desenvolvemento Sostible.

Materias: CN, LG, LC, Mat, PC

Competencias clave: CCL- CP-STEM-CD-CPSAA-CC-CE-CCEC

PLASTIFICAMOS AS UNIDADES DE MEDIDA

As unidades de medida forman parte do noso día a día. Para entendelas e practicalas, o alumnado de 3ºC de Ed. Primaria plastificou as distintas táboas de unidades para traballar sobre elas e interiorizar estes conceptos tan importantes.

O alumnado de 3ºA presenta as súas empresas!

O alumnado de 1ºA gozou das presentacións que realizaron os seus compañeiros e compañeiras de 3ºA. Faláronlle do máis importante das empresas que crearon e de todos os factores que tiñan en conta na súa posta en marcha. Ademais, tivemos tempo para facerlle preguntas despois de cada presentación e resolver todas as dúbidas.

Podcast Taller de Poesía

Podcast sobre o taller de poesía desenvolvido polo alumnado de 4ºB. Esperamos que o disfrutes tanto como nós ao facelo!!

OS LIBROS SON UNHA VENTÁ AO MUNDO

O alumnado de 4ºB somerxéronse na lectura dos seus libros preferidos e despois debuxaron as súas portadas ou os seus personáxes.

Healthy Food

O alumnado de 3º aprendeu o nome de moitos alimentos en inglés. Tamén a dicir cales lles gustaban e cales non, e a preguntarlle a outro por  se lle gustaban algunhas comidas. Despois clasificámolas en saudables e non saudables e fixemos debuxos relacionados.

RUTA POLOS LIBROS DE ROSALÍA MORLÁN

O alumnado de 3º fixo un precorrido polos poemas de Rosalía Morlán e despois fixeron deseños para os seus poemas preferidos.

COIDA DA TÚA SAUDE!

O alumnado de 4ºB creamos unha presentación en impress sobre como coidar a nosa saúde. Xa somos maiores para saber e tomar decisións para crear hábitos saudables.

Pincha aquí para visionalo.

APRENDEMOS SOBRE LUÍSA VILLALTA E A HISTORIA DAS LETRAS GALEGAS

Celebramos a semana das LETRAS GALEGAS, lendo o libro "O VIOLINO DE LUÍSA",de Verónica Santalices, onde nos conta a traxectoria vital e literaria da autora homenaxeada este ano, Luísa Villalta.

Acudimos ao teatro, onde o grupo Viravai,  a través de divertidas cancións nos levou  pola historia das LETRAS  GALEGAS e a obra de LUÍSA VILLALTA.