1º ciclo Ed. Primaria

QUE BEN O PASAMOS CONSTRUÍNDO RAMPAS!

Os nenos e nenas de 1ºA creamos as nosas propias rampas en grupos. Para iso, tivemos que deseñar a nosa rampa, elixir os materiais cos que queriamos elaboralas, construílas (tendo en conta que ás veces non funcionaban e tiñamos que cambiar certas partes do deseño), e por último, gozar do ser funcionamento!

MIRADE QUE BEN O PASAMOS (PINCHANDO NO VÍDEO)!

MATERIAS: LINGUA GALEGA, CIENCIAS NATURAIS E EDUCACIÓN PLÁSTICA.

COMPETENCIAS: CCL, STEM, CPSAA, CE.

Invasión Zombie

O alumnado do Proxecto Competencial realizando unha película sobre unha invasión zombie no colexio.

Materia : Proxecto Competencial

Competencias : CCL, CD, CPSAA, Ce e CCEC

Proxecto Salvavidas

Creación dun anuncio para fomentar a doazón de sangue no marco do proxecto Salvavidas.

Materias : Lingua Galega e Ciencias Naturais

Competencias : CCL, CPSAA, CE e CCEC

BO VERÁN

Os alumnos/as de 1º,de primaria que estiveron intercambiando postais e cartas cos do mesmo curso do CEIP Barrié de la Maza, escribíronlles agora unha carta de despedida contándolles o que lles gustaría facer no verán e desexándolles felices vacacións.

(CCL,CD,CPSAA, CCEC )

DOA SANGUE

O alumnado de 1ºA colabora coa doazón de sangue por medio deste anuncio.

As competencias que se traballan son:

Competencia en comunicación lingüística (CCL).

Competencia dixital (CD).

Competencia persoal, social e de aprender a aprender (CPSAA).

Competencia cidadá (CC).

Visitamos o enredo do Abelleiro

O alumnado de 1º visitou o enredo do Abelleiro. Sen dúbida foi unha saída na que aprendemos moito sobre a vida das abellas. Galería pulsando no enlace⬇️

Coidemos o noso planeta

O alumnado de 1ºB realizando carteis para coidar do planeta.

Materias : Lingua Galega e Ciencias

Competencias : CCL, STEM e CPSAA

Xogos de Matemáticas

O alumnado de primeiro deseñando taboleiros con preguntas de Matemáticas.

Materia : Matemáticas

Competencias : STEM, CPSAA, CE e CCEC

SALVEMOS VIDAS

O alumnado de 1º primeiro quixo facer un anuncio para promocionar e dar visibilidade á doazón de sangue.

As competencias traballadas son:

Competencia en comunicación lingüística (CCL).

Competencia dixital (CD).

Competencia persoal, social e de aprender a aprender (CPSAA).

Competencia cidadá (CC).

Vídeo fútbol

Este vídeo explica a visión que ten do fútbol o director do mesmo que traslada aos seus compañeiros que o reflicten na grabación. Neste vídeo feito polos rapaces de 1º A dende a direción, desenrrolo e grabación o alumnado traballa as seguintes competencias:

Competencia en comunicación lingüística, a Competencia Dixital,  a Competencia persoal, social e de aprender a aprender, a competencia cidadá, e a competencia emprendedora. Proxecto competencial 1ºA, vídeo fútbol aquí