FAI CLIC AO TEU BOCATA

E quedábanos por realizar este curso o obradoiro “Fai clic ao teu bocata”  un programa creado pola Consellería do Mar co dobre obxectivo de facilitar o coñecemento e consumo de produtos en conserva do mar entre as nenas e nenos da nosa comunidade e de incidir en equilibrar as súas dietas alimentarias(pulsa na imaxe para saber máis), na que participou todo o alumnado do centro, dende 4º de Educación Infantil ata 6º de Educación Primaria.

A través de divertidas personaxes Mar e Roi explican ao alumnado os beneficios para a nosa saúde do consumo de alimentos do mar conservados en latas ou botes. Fixeron diferentes xogos para diferenciar os alimentos saudables de outros que non o son e para ver a importancia de non botar lixo ao mar.

Por outro lado, Roi ía preparando os bocadillos con conservas do mar e outros alimentos saudables, que o alumnado puido degustar unha vez rematado o obradoiro.

Ademais, deixáronnos un agasallo, un envase para gardar os bocadillos e que se conserven fresquiños ata a hora da merenda.

blog | by Dr. Radut