AVISO IMPORTANTE!

CONVOCATORIA DE FONDO LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

Prazo de solicitudes do 20 de maio ao 19 de xuño.

Presentarase, preferentemente por vía telemática (unha solicitude por cada fillo) ou presencial presentando UNHA ÚNICA SOLICITUDE no caso de ter máis dun fillo matriculado no centro.

Para descargar os impresos e ver toda a información relacionada co fondo e as axudas premede AQUÍ

Lembrade que para a entrega presencial de solicitudes debedes solicitar cita previa no tlfo. 988 392838 (de 10:00h a 13:00h) ou no correo electrónico ceip.oruxidoiro@edu.xunta.es

É imprescindible que traiades a solicitude cuberta e unha fotocopia para que vos quededes con ela rexistrada.

Lembrade traer para a súa devolución os libros de texto prestados neste curso, imprescindible para que vos concedan a axuda.

ENTREGA DE MATERIAL E LIBROS DO ALUMNADO

Nuns días nos poremos en contacto convosco para proceder á entrega de material dos vosos fillos e fillas.

Este curso procede o cambio de libros en 3º e 5º polo que agradeceríamos que os que os mercastes os deixedes como doazón no centro.

En canto aos libros de 4º e 6º, aínda que non se cambien, o próximo curso será o último ano que se poderán utilizar    polo que tamén agradeceríamos que os deixedes como doazón no centro.

Comunicádelle ás titoras mediante o correo electrónico que autorizades a doazón.

Procuraremos facer coincidir o mesmo día para a entrega de material, facer a solicitude axuda de fondo libros e para que entreguedes os libros de préstamos que teñades na casa.

Recomendamos que cando acudades ao centro no día que se vos cite, respectedes o horario asignado e as medidas sanitarias correspondentes

Grazas pola vosa colaboración