ANPA

CAMPAMENTO NADAL - PREINSCRIPCIÓN

Adxuntamos o cartel do campamento de Nadal de este curso. Lembrade preinscribir aos vosos nenos e nenas para tentar facer grupo e que o campamento se poida celebrar.

CAMPAMENTOS DE VERÁN 2022

Queridas familias,

deixámosvos nesta publicación os campamentos dispoñibles para este verán no noso concello.

Esperamos que sexan do voso interese e axuden nesa tarefa tan difícil que é conciliar.

ENQUISA EXTRAESCOLARES CURSO 22-23

Elixe as túas extraescolares preferidas para o curso que ven pulsando AQUÍ

Recorda escoller só dúas e poñer o nome dxs teus/túas fillxs e o curso no que estarán o ano que ven.

E lembra, esta votación só estará activa ata o 10 de Xuño.

Moitas grazas pola colaboración.

Un saúdo,

ANPA Beiramar

FESTA FIN DE CURSO

22 de Xuño de 2022

Ven a disfrutar con nós, +info no adxunto.

nota anpa

Esta é a nota que se vos achegou en papel, pero se tedes dúbidas contactade con nos en beiramaranpaoia@gmail.com

CONVOCATORIA DE XUNTA ORDINARIA

Convócanse as familias da ANPA á xunta ordinaria do 24 de Maio ás 16:00 horas que se celebrará no colexio, na que se terán en conta os puntos do arquivo que adxuntamos como orde do día.

ConvocatoriaXuntaOrdinaria