Restablécese o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.
Novos prazos do procedemento:
a) De conformidade co artigo 33 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, os demais prazos do procedemento de admisión reduciranse á metade.
b) Novos prazos do proceso:
● Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo:
ata o día 26 de maio de 2020.
● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido:
antes do 9 de xuño de 2020.
● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido:
ata o 26 de xuño de 2020.
● Formalización da matrícula en educación infantil e primaria:
do 1 ao 10 xullo de 2020.
Este procedemento tamén se pode facer por vía telemática.
A SECRETARÍA DO CENTRO PERMANECERÁ ABERTA ENTRE AS 10:00 H. E AS 13:00 H.
Só para atender as solicitudes do procedemento de ADMISIÓN.
Pola saúde de tod@s, é moi importante que na medida do posible, traiades luvas, máscara e respetedes as instrucións de hixiene e distanciamento físico.
Lembrade que este proceso afecta só ao alumnado de nova matrícula no centro, o que xa está no presente curso no centro non ten que facer nada por agora. O alumnado que vai para o IES ten que formalizar a matrícula entre o 1 e o 10 de xullo.
Para o resto de cuestións seguiremos como ata agora, atendendo no teléfono 881866078 e no correo electrónico ceip.pedrouzos@edu.xunta.gal
Grazas pola vosa colaboración.
Ánimo, apertas e moita SAÚDE.
A RESOLUCIÓN completa pode consultarse no seguinte enlace: