Números anteriores

Trágame Terra 2022 adicado a Florencio Delgado Gurriarán

Coma todos os anos, e neste especialmente, editamos un novo número da nosa revista escolar Trágame Terra, adicada á exaltación do noso idioma e dos autores  que escriben no noso idioma.

revista_tragame_2022 by Xoaquín Freixeiro on Scribd

Trágame Terra 2020 adicado a Ricardo Carvalho Calero

Aquí podedes ver o número editado no ano 2020 polo noso centro adicado a Ricardo Carvalho Calero.

Tragame Terra 2020 by Xoaquín Freixeiro

Trágame Terra 2021 homenaxea a Xela Arias

Coma todos os anos por esta época editamos o noso número da revista escolar "Trágame Terra", adicada neste ano 2021 á poeta lucense Xela Arias.

Desfrutádea!

Trágame Terra 2019

Como todos os anos temos que celebrar a chegada do mes de maio, e da festa das nosas letras, do noso idioma, da nosa cultura...

E que mellor xeito que dando ao prelo a nosa querida revista escolar, o Trágame Terra, adicado este ano, como non podía ser doutro xeito, a Antón Fraguas, un estudoso e amante da nosa cultura popular.

Vaia para el este número.

Tragame Terra by Xoaquín Freixeiro on Scribd

Trágame Terra 2017

Trágame Terra 2017 by quinif on Scribd

Trágame Terra 2018

Outro ano máis achegamos a nosa contribución á celebración das letras galegas.

Este ano, a máis de adicarlle un espazo a Mª Victoria Moreno, temos unha escolma de traballos escolares realizadas dentro do proxecto Piteas que de seguro vos van encantar.

Trágame Terra 2018 by quinif on Scribd

Revista das letras galegas

Un ano máis editamos a nosa revista das letras, adicada neste ano 2015 aos autores valdeorreses David Vázquez Álvarez e Florencio Delgado Gurriarán.

O seu compromiso, de ambos os dous, co idioma, coa terra, coa nosa cultura fannos merecedores desta sinxela homenaxe que nós queremos adicarlles.

A Florencio xa lle tarda un recoñecemento oficial por parte da RAG adicándolle un día das letras, do que é merecedor, ben o sabemos, máis do que outros... pero os señores académicos saberán!

Outramente o noso tributo de admiración e respecto pola súa obra, polo seu compromiso, aquí está, digan o que digan e fagan o que fagan dende a rúa Tabernas.

Tragame Terra 2015