Xa temos o noso selo de Vida Saudable

Dende hai tempo levamos traballando na atención e educación para a saúde, especialmente no que atinxe a hábitos alimentarios e actividade física.

Participamos daquela naqueles programas que desenvolven a adquisición dos hábitos que promoven o benestar físico, psíquico e social, tentando capacitar ao alumnado para que elixa condutas que favorezan a súa saude e benestar, por medio da adquisición de coñecementos e habilidades en temas relacionados coas competencias emocionais, a alimentación, a actividade física e o autocoidado.

Este traballo que se leva facendo recoñécese agora coa concesión deste prestixioso selo por parte do Ministerio de Educación do Selo de Vida Saudable, co que se garante que neste centro ensinamos a manter o noso corpo san e saudable.

Evidentemente estamos moi content@s con esta distinción que nos anima a traballar aínda con máis forza, se cadra, nesta angueira de promover a saúde dende o comedor, as aulas de educación física e de todo o colexio en xeral.

Calendario para o vindeiro curso 2024-2025

Aquí podedes consultar o calendario que imos ter no vindeiro curso 24-25.

No calendario, a máis das festividades, tedes as datas das avaliacións, entrega de notas, períodos de vacacións, etc...

Vémonos o próximo 11 de setembro.

Que pasedes un bo verán.

Solicitude para o comedor no curso 2024-2025

Está aberto o prazo para solicitar a praza do comedor para o vindeiro curso académico.

Teredes que presentar a solicitude que se anexa a esta entrada do blog, cuberta cos datos da autodeclaración.

Solicitude Comedor 2024 by Quini Freixeiro

Datos xerais do centro

Denominación: C.E.I.P. Condesa de Fenosa

Titularidade: Centro Público

Nº Código de Centro: 32015116

Enderezo: Rúa Coruña 24; 32300 O Barco de Valdeorras

Enderezo electrónico: ceip.condesa.fenosa@edu.xunta.es

Teléfono: 988 78 36 46 e 988 78 36 48

Teléfono Departamento Orientación: 988 78 36 47

Entradas e saídas do alumnado non transportado:

• Infantil: Rúa das Areas
  • Primeiro Ciclo: Cancela grande Rúa Calabagueiros
  • Segundo Ciclo: Cancela peonil Rúa Calabagueiros
  • Terceiro Ciclo: Cancela Rúa Coruña

Para facilitar a entrega d@s nen@s recomendamos ás familias que esperen na beirarrúa de enfronte do colexio deixando libre a beirarrúa do colexio para o uso exclusivo do alumnado.

Prégase puntualidade á hora das entradas e saídas

Máis información sobre as nosas actividades, recursos e oferta educativa aquí.

O Ceip Condesa de Fenosa é un centro público de ensino infantil e primario no que pretendemos ofrecer servizos educativos de calidade para todo o noso alumnado.

Pretendemos facer un ensino en igualdade, sen discriminación, inserido no seu contexto cultural e lingüístico e coa participación activa de todos os membros da comunidade educativa.