Para Pais e Nais

MENÚ OUTUBRO 2015

EXTRAVIADO NO CENTRO

Nos seguintes enlaces aparecen as imaxes dos diferentes obxectos extraviados no centro.

Se atopades algunha prenda que é da vosa propiedade enviade un correo ao centro para facer a devolución correspondente.

Correo do centro ceip.chano.pinheiro@edu.xunta.gal

GUÍA PARA O ESTRÉS

TELÉFONO DE CONTACTO DO COMEDOR ESCOLAR

Se tes algún problema  e necesitas contactar co comedor escolar para comunicar un retraso chama ao  672404595 en horario de 3 a 4 para non interromper o servizo.

Pregunta pola coordinadora FERNANDA

FOLGA NO TRANSPORTE ESCOLAR

Informamos que está convocada unha folga no sector do transporte de viaxeiros e que afecta ao transporte escolar.

Polo que, de non desconvocarse, mañá martes e o mércores a empresa de transporte non poderá realizar o servizo.

CHARLAS SOBRE VIOLENCIA DE XÉNERO

Estimadas familias:

O Goberno de España desenvolve O PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA E A MELLORA DA SEGURIDADE NOS CENTROS EDUCATIVOS E NOS SEUS CONTORNOS, DURANTE O CURSO 2016-2017.

O Centro solicitou a actividade " Violencia de xénero", xa que consideramos importante ter información sobre este tema e facilitada por expertos, dada a crecente problemática existente.

Esta actividade será desenvolvida por persoal da Garda Civil en dúas fases:

• O martes 9 de maio: charla ás familias ás 18:00 horas. Esperamos contar coa vosa asistencia.
  • O mércores 10 de maio charla ao alumnado de 3º ciclo de Educación Primaria a partir das 12:30.

RESERVA DE PRAZA NO IES AUGA DA LAXE CURSO 2016/17

Gondomar, 2 de febreiro de 2016

Estimadas familias:

Con motivo de remitir ao centro de adscrición unha relación do alumnado susceptible de matricularse nel para o vindeiro curso 2016-17, enviamos o anexo I de reserva de praza coa finalidade de que o devolvan cuberto ao noso centro, no caso de ser o IES AUGA DA LAXE, o centro no que desexan que os seus fillos/as continúen os seus estudos.

PRAZOS DE RESERVA, ADMISIÓN E MATRÍCULA

1. Reserva de praza no centro de orixe (CEIP Chano Piñeiro): do 1 ao 15 de febreiro

2. Presentación da solicitude de admisión no IES Auga da Laxe: Do 1 ao 29 de marzo.

3. Formalización de matrícula en ESO e BA .: Do 25 de xuño ao 10 de xullo

OS QUE NON QUEIRAN RESERVAR PRAZA NO IES AUGA DA LAXE, NON PRESENTARÁN NO CHANO PIÑEIRO DOCUMENTO DE RESERVA E PRESENTARÁN DIRECTAMENTE SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO CENTRO QUE DESEXEN DO 1 AO 29 DE MARZO.

DESCARGAR O FORMULARIO

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR para alumnado de Educación Primaria

Axudas para a adquisición de material escolar. Educación Primaria

Ver requisitos, procedemento e prazo no arquivo adxunto.

Lembrade que o centro non conta con persoal administrativo.

A secretaria é unha profesora que adica a tarefas administrativas parte do seu horario, e, dado que o centro debe asumir continuamente, novas e maiores tarefas administrativas, pregámosvos leades con atención as instruccións e presentedes ben cumprimentados os impresos e a documentación que se debe adxuntar.

Gracias.

Fondo Solidario de Libros de Texto

Listas definitivas da Convocatoria do Fondo Solidario de libros de texto para 3º e 5º de educación primaria.

Resoluciones provisionales de admitidos e excluidos do Fondo Solidario de libros de texto.

As persoas interesadas poderán formular reclamación no centro os días 8 e 9 de xullo de 2015, de 12 a 14 horas.

Para calquera dúbida ou consulta poden chamar ao teléfono do centro: 648 185 772