25 de Novembro DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25 de novembro, Día Internacional contra a Violencia de Xénero |  Consellería de Cultura, Educación e Universidade

Esta semana conmemórase o Día Internacional Contra a Violencia de Xénero, dende as comisións a proposta é a seguinte.

Realizarase unha actividade na pista (ou no pavillón se chove) no que participará todo o alumnado o xoves 25 de novembro ás 12:30horas.

Cada grupo escribirá unha palabra ou frase en galego relacionada coa violencia de xénero na cartolina xa entregada a cada titora ou titor.

De cada clase escolleranse dous representantes que serán os encargados de colgar o cartel nunha porta violeta feita de cartón que estará na parede da pista.

Mentres cada parella colga o seu cartel escoitaremos e cantaremos a canción de Rozalén.