Solicitudes de plazas de Comedor Escolar e Axudas de emerxencia social curso 2017-2018

O Departamento de Benestar Social do Concello de Gondomar, abre o prazo de presentación de solicitudes de plazas de comedor escolar para alumnos/as matriculados nos CEIP do Municipio para o próximo curso escolar 2017-2018.

Do mesmo xeito, abre tamén o prazo de presentación de solicitudes de Axudas de Emerxencia Social, para a adquisición de material escolar de EDUCACIÓN INFANTIL, dirixidas as familias con escasos recursos económico, para o curso 2017-2018 destinadas a alumnos matriculados nos centros escolares do Concello.

As familias interesadas poden recoller as solicitudes no Departamento de Benestar Social do Concello dende o 8 de Maio ata o 12 de Xuño.

Podes descargar os modelos de solicitudes:

Bases reguladoras do comedor escolar

Modelo de solicitude de comedor escolar

Modelo de solicitude por emerxencia social