RESERVA DE PRAZA, NENOS/AS DE 6º DE EDUCACION PRIMARIA

Estimadas familias:

Con motivo de remitir ao centro de adscrición (IES Auga da Laxe) unha relación do alumnado susceptible de matricularse nel para o vindeiro curso 2020-21, enviamos o formulario (ED550A) de reserva de praza. Deben cumprimentalo as familias dos  nenos/as que desexen continuar os seus estudos no IES Auga da Laxe e presentalo na secretaría do Ceip Chano Piñeiro en horario de 9:00 a 9:45 horas.

A Consellería de Educación tamén contempla facer a reserva de praza, coa implantación dunha nova aplicación informática que empregarán os centros educativos sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato, para xestionar o procedemento de admisión. As familias poden xestionar, se así o desexan, o proceso de admisión a través da seguinte aplicación       (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

Así mesmo, a través da aplicación informática as familias poderán consultar o estado de tramitación das súas solicitudes utilizando o código de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante. ( Ver instrucións anexas)

Lembrade que para a reserva de praza é obrigatorio a presentación da solicitude no centro no que o alumno/a está matriculado.

PRAZOS DE RESERVA, ADMISIÓN E MATRÍCULA

1. Reserva de praza no centro de orixe (CEIP Chano Piñeiro):do 1 ao 17 de febreiro

2. Formalización de matrícula en ESO : Do 25 de xuño ao 10 de xullo

O ALUMNADO  QUE NON QUEIRA RESERVAR PRAZA NO IES AUGA DA LAXE, NON PRESENTARÁN NO CHANO PIÑEIRO DOCUMENTO DE RESERVA E PRESENTARÁN DIRECTAMENTE SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO CENTRO QUE DESEXEN DO 1 AO 20 DE MARZO.