G1302005: Xornadas "escol@TIC.2014"

Conferencias, experiencias, obradoiros TIC,... Todo isto nas xornadas escolaTIC 2014. Inscrición aberta a través de Fprofe.
Xov, 20/02/2014 - 12:30
escolaTIC 2014
escolaTIC

Datas de celebración: venres 21 e sábado 22 de marzo.

Lugar de celebración: Pazo de Congresos (Santiago de Compostela)

Número de horas: 12 horas

INSCRIPCIÓN ABERTA ATA O 5 DE MARZO

FPROFE: https://www.edu.xunta.gal/fprofe/procesaBusquedaInscricionCursos.do?DIAL...

Obxectivos

1.Impulsar e apoiar o compromiso do profesorado coa modernización educativa a través da aplicación das tecncoloxías da información e da comunicación aos procesos de ensino-aprendizaxe.

2.Promover o intercambio de experiencias de boas prácticas con tecnoloxías da información e da comunicación.

3.Reflexionar sobre as propostas metodolóxicas que contribuirán a unha mellor integración das tecnoloxías da información e da comunicación nos centros educativos.

Contidos

1.Experiencias educativas e recursos que facilitan unha práctica educativa innovadora coa utilización das tecnoloxías da información e da comunicación.

2.Propostas metodolóxicas para a integración das tecnoloxías da información e da comunicación nos centros educativos.

3.A competencia dixital do profesorado como factor clave para a mellora educativa.

Próximamente ampliarase a información deste evento.