O aula virtual do centro pode estar no teu móbil ou tablet.

Descobre a nova Aula Virtual do centro. Novas posibilidades da versión Moodle 3.3.6

Este verán a Consellería instalou en todos os centros de Galicia unha nova versión de Moodle dentro da plataforma Webs Dinámicas. Moodle é o servizo que nos permite ter aulas virtuais libres e seguras dentro dos servidores da Consellería de Educación. E será empregada por case a totalidade da nosa comunidade educativa, agás en 1º ESO que simultanearán coas aulas virtuais do proxecto Abalar-Edixgal coma aula principal.

Todo o alumnado do centro dispón xa de conta no Aula Virtual Moodle Webs Dinámicas

Moodle Mobile

Características principais

Coa app Moodle Mobile, todos os teus cursos móstranse nunha lista con acceso fácil aos contidos, participantes, cualificacións e notas.

Podes traballar algunhas tarefas fóra de liña e lógo sincronizalas en canto teñas conexión WiFi

Accede fácilmente ao contido do curso
Visualiza as actividades do curso e descarga os materiais que queiras usar off-line

Cualificacións e cualificar