Skip to Content

Comedor

PROTOCOLO DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR

No seguinte adxunto pódese ver o protocolo de comedor actualizado para o curso 24-25.

AUTODECLARACIÓN COMEDOR CURSO 24-25

A continuación podedes descargar o Anexo II da Autodeclaración do Comedor Escolar, que deberedes cubrir TODOS os usuarios para facer uso do comedor o vindeiro curso 2024-25.

Unha vez cuberta a Autodeclaración, esta entregarase á maior brevidade posible na secretaría do centro.

Instrucións para o pagamento do comedor escolar

O pagamento realizarase entre o 1 e o 20 do mes seguinte ao da prestación do servizo.

A liquidación dos prezos públicos entenderase efectuada para todos os efectos o día 5 de cada mes.

As formas de pagamento serán as seguintes:

  • Pagamento nas entidades autorizadas pola Consellería de Facenda: os centros poñerán a disposición dos suxeitos pagadores os impresos de pagamento. O ingreso das cantidades correspondentes realizarase nas entidades autorizadas. Os pagadores deben conservar os xustificantes do “pagamento para o interesado” e presentar no centro, nos 20 primeiros días de cada mes, os xustificantes de “pagamento para a Administración” debidamente validados.
  • Pagamento a través do Espazo Abalar: os impresos de pagamento atópanse dispoñibles directamente na aplicación. Se se utiliza esta opción, non é necesario presentar xustificante algún no centro educativo.
  • Pagamento a través da Oficina Virtual Tributaria: os pagamentos poden realizarse a través da seguinte ligazón http://www.conselleriadefacenda.es/web/portal/confeccion-impresos de xeito telemático. Débense presentar no centro os xustificantes de pagamento, nos 20 primeiros días de cada mes.

Os incumprimentos no pagamento dos prezos públicos de cada mes impedirán a utilización ao mes seguinte do comedor escolar, mentres non se proceda á oportuna regularización dos pagamentos, para a cal contarase cun prazo máximo de 2 meses.

 

Menú Escolar

Aquí poderedes consultar o menú de cada mes. Este menú será o mesmo para todos os comensais que fan uso do servizo.
As únicas excepcións son aqueles alumnos adscritos ao programa de alerta escolar ou que teñen acreditada mediante un informe médico a súa situación (celíacos, alerxias…) Nestes casos adaptamos a confección da comida ou algún ingrediente.

Para máis información sobre a elaboración dos menús prema aquí.

O menú mensual pode sufrir modificacións por necesidades do servizo.

Esperando que esta información resulte do voso interese, recibide un saúdo co desexo de que todos teñamos un bo curso.

Para ver o menú prema na imaxe.



 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Novas comedor escolar

Lembrámos a todos os usuarios a necesidade de comunicar as ausencias ao comedor escolar antes das 9.45h da mañá.

Por email: comedor@cpisansadurnino.org

Por teléfono: 881 930 489

 

 

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut