Saltar navegación

Xestión dun taller.

Unha vez establecidos os elementos de valoración que se han de ter en conta para a avaliación dos traballos, tan só haberá que esperar a que a actividade estea dispoñible para os estudantes.

O primeiro que terán que facer estes é analizar, se existen, os traballos de exemplo e a valoración que o profesorado puxo a disposición dos seus alumnos e alumnas.

Cando o estudante realice o seu traballo poderá subilo ao servidor (sempre dentro dos prazos previstos para iso).

A continuación, se a data de comezo das avaliacións o permite, poderá empezar a avaliar os traballos dos seus compañeiros e compañeiras ata alcanzar o número delas configurada polo docente.

Cando accedamos á actividade taller abrirase a páxina de xestión do taller. Nesta páxina encontramos diversas opcións que nos permiten xestionar o taller.

Nela encontramos información sobre as datas de control de envíos e de avaliacións, xunto coa cualificación máxima alcanzable. Á dereita desta cualificación máxima temos un enlace ao Formulario de mostra de valoración e unha icona que permite a súa edición.

Na esquina superior dereita encóntrase o botón Actualizar taller que nos leva ao formulario de configuración da actividade onde poderemos modificar algún dos seus parámetros. No centro encóntrase o enlace Mostrar descrición do Taller que nos permite ver o contido do campo Descrición do formulario de configuración.

Ocupando a parte central da páxina aparece unha táboa con información dos estudantes. O seu contido descríbese a continuación (Interpretación das cualificacións da páxina de xestión do taller)

1. Nome e apelidos do estudante.
  2. Cualificacións que este alumno/a outorgou ao seu propio traballo e aos traballos doutros compañeiros/ás. Os elementos desta columna son enlaces ás avaliacións que constan de dous números: entre chaves figura a cualificación do envío por un compañeiro/a e entre paréntese (se é automática) ou corchetes (se é manual) a cualificación da avaliación. Os elementos desta columna funcionan como enlaces a esa avaliación detallada.
  3. Cualificación total polas avaliacións que obtivo o estudante.
  4. Enlace ao envío realizado polo estudante co nome do envío.
  5. Data de entrega do traballo.
  6. Cualificación realizada polo profesorado xunto cunha icona de edición e outro de eliminar.
  7. Cualificacións dadas por outros estudantes ao traballo referenciado na columna 4. A interpretación dos elementos desta columna é similar á que se describiu na columna 2.
  8. Cualificacións dos envíos calculadas como a media ponderada da cualificación que outorga o profesorado e a que outorgan os estudantes.
  9. Cualificación total da actividade calculada como a suma da cualificación dos envíos máis a das avaliacións.

Na parte inferior da páxina de xestión dun taller Moodle mostran un resumo estatístico bastante sinxelo dos resultados.

Por último, na esquina superior esquerda encontramos o enlace Administración que nos dá acceso a toda a información analizada e organizada en varias táboas.

A táboa titulada Estudiante Avaliacións mostra os envíos que cualificou cada estudante e enlázaos cos informes das súas avaliacións. A táboa Estudiante Envíos contén os títulos dos traballos entregados xunto coas cualificacións dadas polo profesorado e os estudantes, as datas de entrega e unha serie de enlaces que permiten cambiar o título dos envíos, volver avaliar, listar as avaliacións para comparar os distintos informes dun envío ou borrar.