Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Xoves Febreiro 16, 2017 »
Xov

Unha vez máis, e dentro da programación da asignatura de Educación Física, as bicicletas voltaron ao colexio.

Tanto nos patios para os mais pequenos, coma nas pistas cercanas ao centro para os mais maiores, as bicis rodaron estupendamente.

Start: 16/02/2017 14:27

Co ánimo de pasar unha xornada inesquecible, e ao tempo que conmemoramos na Semana das Letras a Manuel María, realizamos o Festival das Letras Galegas ao cal convidamos aos nos@s amig@s e compañeir@s do CEIP de Ramirás.

Ademáis dos obradoiros e os momentos de convivenza desfrutamos de distintas actuacións protagonizadas polo alumnado do centro.

Start: 16/02/2017 14:36

Xa son 6 as edicións desta convivencia que xunta ao alumnado dos centros que integran a Coordinadora Comarcal de Equipos de Normalización da Língua da Comarca Terras de Celanova- Baixa Límia.

Nesta ocasión, os arredores de Celanova foron os protagonistas da xuntanza. Partindo dende o CEIP "Curros Enrríquez" de Celanova, pasando por Vilanova dos Infantes e rematando nas fabulosas fragas que dispomos na comarca, non faltaron as risas, os contacontos, as historias...