Skip to Content

Área de Audición e linguaxe de Atención Preferente

GALEGO:

Estimadas familias, aínda que o noso colexio se atope pechado os mestres e mestras do CEIP Paradai non descansamos, por iso comezamos esta semana cunha actividade para facer en familia e cos nosos nenos dende os máis pequenos ata o máis maiores. Estos días está crecendo máis e máis o lema “Eu quedo na casa” e a iniciativa “Dende a miña fiestra” e por iso propoñemos que en cada casa poñamos un debuxo nas fiestras con este lema, podemos facelo cada un como queira ou por outra banda seguir os modelos que dende diferentes páxinas se nos están propoñendo.

https://www.orientacionandujar.es/2020/03/14/el-arcoiris-todo-va-a-salir-bien-vamos-a-colorear/

https://www.orientacionandujar.es/2016/11/06/coleccion-divertidas-actividades-mejorar-la-comprension-lectora/

ps://drive.google.com/file/d/1lfe6f6BBBdU27U8pt_BC_LFrG3oHh2FM/view

Asemade , dende o noso centro animamos ás familias a que todos os días ás 20:00 salgamos as nosas fiestras e aplaudamos a todos e todas os profesionais que nestos días tan delicados; están a coidar de todos nos: persoal sanitario, corpos e forzas de seguridade do estado, traballadores dos supermercados, farmacéuticos, repartidores, educadores e traballadores sociais, empregados do servicio de basura e desinfección, ...

Por último queremos mandar moito ánimo nestes momentos tan complicados e pedimos responsabilidade social, xuntos conseguiremos salir desta e recordade. “EU QUEDO NA CASA”

 

CASTELLANO:

Estimadas familias, aunque nuestro colegio esté cerrado los maestros y maestras del CEIP Paradai no descansamos por eso comenzamos esta semana con una actividad para hacer en familia y con nuestros niños desde los más pequeños hasta el más mayores. Estos días está creciendo más y más el lema “Yo quedo en la casa” y la iniciativa “Desde mi ventana” y por eso proponemos que en cada casa pongamos un dibujo en las ventanas con este lema, podemos hacerlo cada uno como quiera o por otra parte seguir los modelos que desde diferentes páginas se nos están proponiendo:

https://www.orientacionandujar.es/2020/03/14/el-arcoiris-todo-va-a-salir-bien-vamos-a-colorear/

 https://drive.google.com/file/d/1lfe6f6BBBdU27U8pt_BC_LFrG3oHh2FM/view

Además, desde nuestro centro animamos a las familias a que todos los días a las 20:00 salgamos a nuestras ventanas y aplaudamos a todos y todas los profesionales que en estos días tan delicados están cuidando de todos nosotros: personal sanitario, cuerpos y fuerzas de seguridad del estado, trabajadores de los supermercados, farmacéuticos, repartidores, educadores y trabajadores sociales, empleados del servicio de basura y desinfección...

Por último queremos mandar mucho ánimo en estos momentos tan complicados y pedimos responsabilidad social, juntos conseguiremos salir de esta y recordad. “YO ME QUEDO EN LA CASA”

No Adxunto atoparedes recomendacións e fichas para as familias de nenos con TEA (Trastorno do Espectro Autista) 

En el Adjunto encontraréis recomendaciones y fichas para las familias de niños con TEA. 

PINCHA EN ÉL PINCHA NEL

Para el alumnado de Adquisición de Linguas que está aprendiendo castellano y galego también elaboramos material de trabajo

Pincha en los Adjuntos que tengan escrito "Adquisición Linguas"

AnexoTamaño
Nenos con trastorno do espectro autista e ou outras deficiencias.pdf315.97 KB
articulos en LSE (ADQUISICIÓN DE LINGUAS).pdf125.05 KB
cuaderno EJERCICIOS E.L.E pandilla (Adquisición Linguas).pdf4.1 MB
El colegio (Adquisición Linguas).pdf165.04 KB
El cuerpo humano (Adquisición Linguas).pdf188.3 KB
los oficios 2 (Adquisición Linguas).pdf153.32 KB
Las tiendas (Adquisición Linguas).pdf205.75 KB
Las tiendas 2 (Adquisición Linguas).pdf180.36 KB
las diferentes comidas LSE (Adquisición Linguas).pdf485.15 KB
Juego de la oca (Adquisición LINGUAS).pdf282.89 KB
mi familia (Adquisición Linguas).pdf171.8 KB
Mi familia 2 (Adquisición Linguas).pdf117.24 KB
QUIEN ES QUIEN (Adquisición Linguas).pdf503.25 KB
Direcciones de páginas con actividades ON-LINE (Adquisición Linguas).pdf89.65 KB


blog | by Dr. Radut