Estamos nas redes sociais!
Proceso de Admisión
PROCESO DE ADMISIÓN
Normativa de aplicación
-
Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
-
Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
-
Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa e derroga o artigo 44 da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
O prazo de presentación das solicitudes de admisión é do 1 ao 20 de marzo (ambos incluídos).
Xunto coa solicitude debidamente cuberta e asinada deben xuntar copia do documento que acredite a idade do alumno/a (libro de familia ou DNI) e a documentación necesaria para acreditar os criterios de baremo alegados.
Lembre que soamente se pode entregar unha solicitude.
A solicitude pode facerse:
* de xeito presencial no centro, priorizando as entregas de 9.30 a 10.20 en secretaría.
* de xeito telemático a través da sede electrónica da Xunta
O formulario de solicitude (ED550B):
*será facilitado gratuitamente no centro.
*pódese descargar no arquivo adxunto nesta páxina
*tamén estará na aplicación “admisionalumnado” .Poden cubrir a solicitude nesta aplicación e entregala no centro con todos os apartados cubertos e asinada debidamente.
*Tamén a poden presentar na sede electrónica con certificado dixital ou Chave 365.
(instrucións para cubrir a solicitude online)
Lembren que a solicitude de admisión deberá estar asinada por calquera das persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras do alumno/a. Deberá constar o consentimento expreso da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora no anexo de comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento (anexo II-bis).
É importante que cubran a autobaremación (domicilio ou lugar de traballo, renda, irmáns no centro...), pois o que non aleguen non se lles terá en conta á hora de baremar.
Para a valoración da renda da unidade familiar, indicarase a cantidade que figure nos recadros base impoñible xeral (Casiña 435) e base impoñible do aforro (Casiña 460) da declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas, correspondente ao exercicio fiscal anterior en dous anos ao ano natural en que se presenta a solicitude; no caso de declaracións individuais dos proxenitores, incluiranse ambas.
DATAS DO PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN
*Presentación de solicitudes de admisión: 1 ao 20 de marzo
*Prazo entrega de documentación (só centros que bareman): 10 días hábiles entre o 21 de marzo e o 11 de abril.
*Exposición de listado provisional de admitidos e non admitidos: 25 de abril
*Prazo de reclamación:cinco días hábiles despois da publicación da listaxe provisional (26 de abril ao 3 de maio).
*Exposición de listas definitivas de admitidos e non admitidos: 15 de maio
*Período de matrícula en Educación Infantil e Primaria.: 20 ao 30 xuño
Como 1º arquivo adxunto achégase o formulario completo con todos os documentos a asinar e entregar
Como 2º arquivo adxunto pódese descargar o mapa da zona de influencia do CEIPP de Maceda
Anexo | Tamaño |
---|---|
Formulario completo matrícula 24-25 Ordinaria.pdf | 2.37 MB |
Zona Influencia CEIPP de Maceda.jpg | 716.03 KB |