Aprendemos sobre os volcáns

Nestes últimos meses aproveitando a erupción do volcán da Palma estivemos aprendendo sobre este fenómeno con actividades variadas.

Na materia de Educación Plástica o alumnado de 3º e 4º de cursos de Educación Primaria puideron observar con Realidade Aumentada as partes dun volcán e o proceso e erupción. Primeiramente colorearon unha ficha e logo pudieron ver como cobraba vida na aplicación móvil Quiver.

O alumnado de 4º tamén na materia de Plástica modelou con plastilina un volcán e logo simularon unha erupción mediante o experimento científico da mestura de vinagre con bicarbonato.

O alumnado de 6º codificou e deulle vida a unha volcán coa ferramenta Scratch.

En Ciencias Sociais o alumnado de 5º estivo vendo vídeos, investigado e facendo distintas fichas para aprender as partes e os tipos de volcáns existentes.

Álbum: Curso 2021-2022 -> Aprendemos sobre os volcáns

album | by Dr. Radut