XORNADA DE PORTAS ABERTAS NO IES SAN MAMEDE

Como cada ano, visitamos o IES San Mamede co alumnado de 6º de Educación Primaria.

Nesta visita coñeceron o que será o seu novo centro educativo no vindeiro curso e recibiron información importante para o seu comezo na Educación Secundaria Obrigatoria.

Así pois, e para que a teñades a man, recóllese no seguinte libro dixital esa información:

Por outra banda, aquí tedes un video da visita ao IES San Mamede, día no que ademáis se entregaron premios a 3 alumnos/as do noso centro polo concurso de poesía no que participaron. Noraboa! Tédelo moi merecido!

Agora comeza o voso momento, momento de fixar novas metas, novos propósitos e novos éxitos para que sigades crecendo e conseguindo todo o que vos propoñades.

blog | by Dr. Radut