Libros de texto curso 2024/25

Libros de texto ESO na materia de Lingua Galega, e material funxible nas materias de Inglés e Francés.

Libros de texto en Bacharelato

Calendario de exames da CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA 1º BACHARELATO (19, 29, 21 xuño)

Achegamos calendario de exames da convocatoria extraordinaria de 1º de bacharelato, que terán lugar os días 19, 20 e 21 de xuño.

O último día co horario habitual en 1º de bacharelato será o martes 18 de xuño.

Un saúdo.

Dirección IES Valadares

Club Lectura de persoas adultas MARTES 11/06/2024

CLUB DE LECTURA DE PERSOAS ADULTAS DO IES VALADARES: MARTES, 11/VI/2024

Calendario de EXAMES da avaliación extraordinaria de 2º Bacharelato

Preséntase a continuación o calendario de exames da avaliación extraordinaria de 2º de bacharelato para o 10, 11 e 12 de xuño de 2024

RECLAMACIÓNS das cualificacións finais no SEGUNDO curso de BACHARELATO

Prazos e procedemento para as reclamacións das cualificacións finais no segundo curso de bacharelato:

Información IMPORTANTE para o alumnado que remata o 2º de Bacharelato

Información importante para o alumnado que remata 2º de Bacharelato sobre o pago das taxas para a expedición do título e a matriculación nas probas ABAU.

Aberto o prazo solicitude de AXUDAS para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Abrese prazo para a solicitude das axudas de alumnado NEAE  para o curso escolar 2024/25 ao Ministerio de Educación

Prazo de presentación: dende o 30 de abril ata o 13 de setembro de 2024

Lembrade que estas bolsas son incompatibles cas Bolsa xeral para estudos postobrigatorios