Viaxe fin de Curso Roma. 4º ESO. Xuño 2024.

Ó alumnado de 4º ESO acompañados polas profesoras Noelia Besteiro, Nuria Mariño e María Padrón iniciaron na madrugada do día 18 de Xuño de 2024 á súa viaxe de fin de etapa a Roma e Florencia, voltarán ó 22

de Xuño.

Saíron da estación de autobuses de Monforte con dirección ó aeroporto de Asturias, donde collerán un bo con dirección a Capital Italiana.

Pódese apreciar nas súas caras a emoción con que encaran esta viaxe.

Atópanse aloxados no Hotel Noto.

1º Día (18-6-24):

Despois dunha intensa noite no aeorporto de Avilés, collemos o avión con destino a Roma.

Á medianoite chegamos ó hotel, situado moi preto da estación de Termini e pola tarde fomos facer unha visita guiada pola roma Barroca. Puidemos disfrutar da fermosura

dalgúns dos lugares máis visitados da cidade eterna: a Praza de España, coa fermosa escalinata e a Barcaza de Bernini; a Fontana de Trevi, ateigada de xente coma sempre, o

Panteón, a Praza Navona, que estaba en obras e a igrexa de Santa Inés, e a fermosa construcción de francesco Borromini.

Despois dun pequeno descanso para recuperármonos do cansanzo e da intensa calor, paseamos polos arredores do Panteón e fomos cear ó Hard Rock, para rematar un "longo" día.

2º Día (19-6-24):

Seguimos coñecendo Roma con moita intensidade.  Pola  mañá visitamos o Vaticano.

Comezamos percorrendo as salas do Múseo Vaticano, ata chegar á marabillosa Capela Sixtina de Miguel Anxo. Despois entramos na Basílica de San Pedro e paseamos "un

pouquiño" debaxio da columna de Bernini na praza de San pedro.

Despois de xantar nos arredores do Vaticano, dirixímonos a ver o Castelo de San Angelo.

Dende alí, bebendo e refrescándonos en toda canta fonte hai polo camiño-e hai moitas- dirixímonos ó Trastévere, onde unha guía nos amosou os encontros desta parte menos

señorial, pero con moito encanto, da cidade.

Despois da visita, aproveitamos para cear polo fermoso e animado barrio e mesmo puidemos disfrutar dun concerto de rúa que había na animada praza de Trilusa.

3º Día (20-6-24):

Terceiro día

Pola mañá, moi cedo, fomos visitar o Coliseo e o Foro Romano.

Comezamos a visita polo Coliseo, un emblemático edificio inaugurado polo emperador Tito no cal se realizaban espectáculos sanguentos.

Despois desfrutamos do conxunto do Foro Romano, ruínas de numerosos monumentos como o Arco de Tito, o Templo de Vesta, a Basílica de Constantino, o Arco de Séptimo

Severo, o Templo de Saturno e o impoñente Palatino.

A visita que estaba prevista ás Catacumbas de San Calixto tivo que ser cancelada debido á alerta laranxa por altas temperaturas e ás obras na cidade.

Logo dun merecido descanso no hotel, preparámonos para relaxarnos na fermosa Piazza Spagna, alí ceamos e os máis futboleros aproveitaron para ver o partido España-Italia

nos restaurantes.

De volta, puidemos contemplar a inmensidade da Fontana di Trevi de noite!

4º Día (21-6-24):

Florencia!

Madrugamos moito e collemos o tren rumbo a Florencia, onde nos agardaba a guía para facermos unha visita panorámica da cidade.

A primeira parada fixémola na igrexa Santa Maria Novella, única fachada renacentista da cidade, continuamos cara ao Palacio Antinori, máximo produtor de viño da Toscana.

Seguindo unha ruela estreita chegamos ao Mercado do Porcellino, con produtos tradicionais de coiro.

Alí, tocámoslle o fociño ao xabaril para atraer a sorte! Camiñando un pouquiño, chegamos á Piazza du Duomo, onde se atopa a Catedral Santa Maria dei Fiori coa impoñente

Cúpula de Brunelleschi, o Campanario di Gioto e o Baptisterio de San Giovanni.

Atravesamos a famosa Galeria Uffizi para achegarnos ao río Arno e cruzalo polo Ponte Veccio, o símbolo por excelencia da cidade. A visita rematou na Piazza della Signoria,

un auténtico museo ao aire libre!

Xantamos todos xuntos nun restaurante tradicional, no centro de Florencia.

Xa pola tarde, visitamos a Galeria dell'Academia de Firenze, quedando absolutamente abraiados coa súa obra magna, o David de Michelangelo.

Aproveitamos o resto da tarde para empaparnos do encanto da cidade e mercar algún agasallo.

5º Día (22-6-24):

Álbum: Escolares -> 2024_18_6_24_Excursion_Roma_4º_ESO