Resultados ABAU 2024

Dende o IES Río Cabe queremos felicitar a toda a comunidade educativa Riocabense (Alumnado, Familias, Profesorado e Persoal non docente) polas notas acadadas polo noso alumnado de 2º Bac nas probas da ABAU

celebradas hai uns días.

O resultado das probas ABAU deste ano 2024 foron excelentes cun 100% de aprobados.

Seis alumnas e un alumno acadaron máis dun 9 na cualificación da proba de acceso á universidade. O alumnado é o seguinte:

Coba Albo, África

López Aira, Nadine. A mellor nota da ABAU de toda Galicia.

López Rodríguez, Antía

Martínez Vázquez, Susana

Rodríguez Veiga, Carla

Valdés Fernández, Ariadna

Varela Rodríguez, Bieito

Cómpre lembrar que tamén se presentou a estas probas alumnado do Bacharelato Semipresencial da quenda de nocturno, acadando moi bos resultados.

O longo desta mañá un equipo de TVE en Galicia visitou as instalacións do noso centro e fixo entrevistas sobre a noticia da nosa alumna que obtivo a mellor nota de ABAU de Galicia nesta convocatoria, deixámosvos

tamén algunhas fotos dese momento.

Grazas, tamén, a todos/as aqueles que nos felicitastes por esta boa nova.

Parabéns a todos/as, a disfrutar das merecidas vacacións e sorte na nova etapa!!!

Enlaces a novas sobre este tema:

TVE Galicia  (a Partir do minuto 15.30 aproximadamente)

El español

La Voz de Galicia