1º Bacharelato. Olimpíada de Xeoloxía. Quiroga

07.02.2024

O mércores 7 de febreiro, tivo lugar a XV Fase Galega da Olimpíada de Xeoloxía en Quiroga, actividade convocada pola AEPECT GALICIA (Asociación Española para la Enseñanza da Ciencias de la Tierra), na que participaron, por sexto ano consecutivo, 8 alumnas e alumnos de 1º Bacharelato do IES Río Cabe acompañados da súa profesora de Biloxía e Xeoloxía, María Padrón.

O xeoparque Montañas do Courel foi a sede para os institutos das pronvincias de Lugo e Ourense As actividades propias do certame desenvolvéronse entre as 11:15 e as 14:00 h, e consistiron: nunha primeira proba práctica Xincana por equipos e despois dun pequeno receso, unha segunda proba teórica individual con 40 preguntas tipo test. Unha vez rematadas as probas e despois de xantar, os participantes disfrutaron de dúas visitas guiadas, unha Museo de Mineria Aurífera Romana de Ribas de Sil e outra o Museo Xeolóxico de Quiroga Ás 18:00 h tivo lugar a clausura da Olimpíada por parte do tenente de alcalde de Ribas de Sil, Roberto Casto e o xerente do Xeoparque, Martín Alemparte e a posterior entrega de premios aos gañadores da mesma Os nosos alumn@s tiveron a oportunidade de compartir un día único con outros estudantes cun interés común pola ciencia, e concretamente pola Xeoloxía. O día non puido rematar mellor, xa que foron Manuel Vega Soto e Carmen López Fernández, os que acadaron o primeiro e segundo posto repectivamente. Será eles, máis outros seis alunm@s os que representarán a nosa comunidade na Fase Nacional, que este ano terá lugar en Zamora o día 13 de abril.

Parabéns!

Noticias da prensa, pica enrriba para ler:

Xornal de Lemos

La Voz de Galicia