Todos os cursos. Festa do Samaín

03.11.2023

Coma todos o anos, dende o IES Río Cabe festexamos o Samaín e para iso, en colaboración coa Biblioteca do instituto e coa profesora Flor, decidimos que a temática deste ano sería "Día de Mortos en México". Foi todo un éxito!

As actividades propostas para ese día foron, á parte dos disfraces, unha actuación musical da man da nosa alumna Ariadna de 2º Bacharelato acompañada do profesor Xurxo, ambos os dous amenizáronnos interpretando a canción "La llorona" de Chavela Vargas.

A continuación, o alumnado de 1º ESO e 2º Bacharelato visualizaron unhas curtas de medo na Biblioteca, cómpre destacar que unha delas está protoganizada por alumnas do IES e gravada no centro. Terrorificamente espectaculares!

Moitas grazas a todas e a todos por colaborar e ata a próxima festa!

Pica AQUÍ para ver a galería de imaxes.