MATRÍCULA CURSO 2024-2025

Os días asignados a cada curso para entregar o impreso de matrícula e a documentación solicitada serán os seguintes:

- 1º/2º Bacharelato: 26, 27 e 28 de xuño

- 3º/4º de ESO: 1 e 2 de xullo.

- 1º/2º de ESO: 3 e 4 de xullo

- O día 5 de xullo poderanse matricular aqueles alumnos/as que non poidan formalizar a matrícula nas datas indicadas. Ordenaranse por data de entrega despois dos que o fixeron na súa quenda (non terán preferencia na elección de optativas)

IMPORTANTE: para a elección de materias optativas terán prioridade os alumnos/as que se matriculen nas datas asignadas ao seu curso. As materias propias da modalidade non son consideradas materias optativas.

Para dita elección de optativas ordenaranse os alumnos alfabéticamente, multiplicarase o número de alumnos polo número 0,18 (obtido dun sorteo ante os delegados de 4º ESO) e empezarase a repartir a optativa do primeiro bloque polo alumno/a seguinte ao número obtido. A optativa do segundo bloque empezarase a repartir polos alumnos que non obtivesen a do primeiro bloque solicitada, a continuación seguirase a mesma orde que para as do primeiro bloque. Todo isto coa excepción daquelas optativas de 2º de Bacharelato que sexan continuación doutra de 1º Bacharelato, neste caso terá prioridade aquel alumno que a estea cursando en primeiro.

Asimesmo, as optativas serán asignadas sempre que sexa posible en función da dispoñibilidade de profesorado e das aulas nas que serán impartidas.

O HORARIO de entrega da documentación na Secretaría para todos os días será desde as

9:30 ata as 13:30 horas.

IMPRESOS: teñen que presentar o impreso de matrícula (coa documentación que especifica este) e o das autorizacións. En total son dous impresos máis a documentación solicitada.

ESO BACHARELATO

IMPRESO MATRÍCULA

IMPRESO AUTORIZACIÓNS

IMPRESO MATRÍCULA PRIMEIRO DE BACHARELATO

IMPRESO MATRÍCULA SEGUNDO DE BACHARELATO

IMPRESO AUTORIZACIÓNS

ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Vacantes previstas para o curso 2024-25

Ver aquí

O proceso de admisión de alumnado tramitarase mediante a aplicación informática admisionalumnado

Nese enlace pódense consultar os manuais e a lexislación referidos a este proceso:

a) Solicitudes de reserva (ED550A): do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro de 2024 para que os centros adscritos fagan a reserva do seu alumnado que cambia de etapa educativa

b) Solicitudes ordinarias de admisión (ED550B): do 1 ao 20 de marzo de 2024 para alumnado que non reservou a praza no centro adscrito

Unha vez validada a oferta pola inspección educativa, será publicada a previsión de vacantes antes do 1 de marzo.

Mapas coas zonas de influencia

- Alumnado ESO: área 16

- Alumnado Bacharelato: áreas 16 e 24

Criterio Complementario

No Consello Escolar do IES Monelos con data 22 de xaneiro de 2013 foi aprobado o seguínte criterio complementario:

...na ESO otorgarase un punto ao alumnado que, segundo o caso, teña nota media igual ou superior a notable ou a 7,5 no seu expediente académico do curso inmediatamente anterior ao que están cursando no momento de realizar a solicitude”.

DEVOLUCIÓN DOS ORDENADORES EN PRÉSTAMO

Aqueles alumnos e alumnas que teñen ordenadores do insituto en préstamo, deben devolvelos na seguinte data:

MÉRCORES 26 DE XUÑO DE 9:00 A 10:00 HORAS EN XURXO LOBATO

É importante que o ordenador veña na caixa na que se prestou e limpo.

MEGABAU 2024

Estamos orgullosos de anunciar que catro dos nosos estudantes van participar da homenaxe aos mellores Expedientes de Galicia ABAU 2024. O acto celebrarase o vindeiro venres 21 de xuño ás 11.30 no Coliseum da nosa cidade.

Parabéns a Raquel Gantes Fernández, Jorge López Cuns, Andrea Valentina Suleimán Casalderrey e Juan Vilariño Rabuñal polo seu traballo durante estes dous último cursos da súa estancia en Monelos.

EXAMES EXTRAORDINARIOS PRIMEIRO DE BACHARELATO

ADMISIÓN A CICLO DE FORMACIÓN PROFESIONAL

As ensinanzas de formación profesional están organizadas en ciclos formativos básicos, medios, superiores e cursos de especialización.

Para realizar estudos nos centros docentes sostidos con fondos públicos é necesario, ademais de cumprir os requisitos de acceso, participar nun proceso de admisión.

Este proceso establece un sistema de prioridades na adxudicación de prazas para cada centro educativo e para cada ciclo formativo ou curso de especialización (e, de ser o caso, de cada módulo profesional), así como os prazos de presentación de solicitudes e de formalización da matrícula.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión para as ensinanzas de formación profesional en oferta ordinaria para o curso 2024-2025 será desde o 24 de xuño ás 9:00 horas ata as 13:00 horas do 4 de xullo. A solicitude realizarase utilizando o asistente informático que estará dispoñible en: www.edu.xunta.gal/fp

INFORMACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN:

- Instrucións xerais

- Calendarios

BOLSAS DE RESIDENCIA DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA

Está publicada a convocatoria de BOLSAS DE RESIDENCIA  da Universidade de Santiago para alumnado que teña previsto cursar os seus estudos na USC o próximo curso. Prazo de solicitude ata o día 26/06/2024.

Toda a información na seguinte ligazón: AQUÍ

EXAMES EXTRAORDINARIOS SEGUNDO DE BACHARELATO

FONDO SOLIDARIO PARA LIBROS DE TEXTO E BONO DE MATERIAL CURSO 2024-2025

Do 21 de maio ao 21 de xuño as familias do noso alumnado poderán realizar as súas peticións para o vindeiro curso.

Máis información aquí: Portal Educativo