Plan proxecta: Por 365 días de respecto e igualdade

Despois de traballar coa escaleira da violencia de Carmen Ruíz Repullo, pasámoslle ao noso alumnado un cuestionario con preguntas distintas para as mozas ca para os mozos co fin de ir identificando a existencia ou non de mostras de violencia entre a nosa rapazada.

O resultado do Semáforo da violencia foi moito máis enriquecedor co alumnado de 3º e 4º ESO, xa que os de 1º e 2º ESO manifestaban que, ás súas idades, aínda non tiñan experiencia en ter ou manter relacións amorosas, polo que lle resultou máis difícil esta tarefa e o resultado quedou un tanto desvirtuado cos do primeiro ciclo.

Co alumnado máis maior, este semáforo permitiunos identificar algunha mostra de micromachismo que traballaremos na aula ao longo do curso.

Pulsa na seguinte imaxe para ver o cuestionario realizado polo alumnado:

cuestionario violencia xenero ies illa de sarón.pdf943.41 KB